War On Error!

DeletedUser

Guest
Jag gillar att han lägger upp stats varje dag så man kan följa hur det går... Så fortsätt med det Poison! :)

Får faktiskt hålla med Atoubish där.

Tack ni två, roligt att det finns vissa som uppskattar det :)


Side 1:
Tribes: OH
Side 2:
Tribes: Error

Timeframe: 02/10/2011 18:06:11 till 01/11/2011 23:05:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 147
Sida 2: 39
Skillnad: 108

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,213,735
Sida 2: 311,694
Skillnad: 902,041

chart
 

DeletedUser

Guest
BCB det är verkligen inte bara jag som är "bra" på v16 finns en par andra också.

jag tycker Icarra, thoil libress, sparta* christofferolsen. helge pro, greve duckula. fast29 (orginalet) znap1, givetvis hallonkräm. och ett par till.


och ja det går snabbare att anfalla utan mb. men att anfalla utan mb på en by med mur 20 för att rensa så du kan adla den. låter det klokt? strategiskt, smart eller bra ?

Vet några elitlirare från v8 du kan ha den diskussionen med kring Mbna, sen håller jag inte med om din listning eftersom du lämnat ute den bästa av dom alla, bland de mest kompletta lirarna på .se, men alla förordar vi olika saker i beteckningen bra..... Men de flesta i listan har slutat eller blivit utadlade, vilket förvisso kan ha olika anledningar, men är ofta ett resultat av sämre omdöme i vissa skeden av spelet, som definitivt drar ner helhetsomdömet bra i min bok, aggresivitet är bra men den är oxå en nackdel mot fel mål vid fel tidpunkt....
 

DeletedUser

Guest
Gissar på

Jag gossar på pappa72?:p men har inte ngn aning:) har knappt koll på mig själv;p
 

DeletedUser

Guest
Du vill höra ditt namn va? ;) <3

Om du tror att jag åsyftar att han ska nämna mitt namn så nej, var mer intresserad utav vilken hans personliga åsikt var i frågan vem mest kompletta spelaren var. Jag är varken speciellt känd eller duktig som spelare, rankar mig själv som en enkel liten medelmåtta i skuggan av stora läromästare. Tvetydigt och aningen motsägelsefullt kan tyckas, men icke desto mindre är det sanningen, ur min synvinkel.
 
Reaktionspoäng
0
Om du tror att jag åsyftar att han ska nämna mitt namn så nej, var mer intresserad utav vilken hans personliga åsikt var i frågan vem mest kompletta spelaren var. Jag är varken speciellt känd eller duktig som spelare, rankar mig själv som en enkel liten medelmåtta i skuggan av stora läromästare. Tvetydigt och aningen motsägelsefullt kan tyckas, men icke desto mindre är det sanningen, ur min synvinkel.

tönt du e:*
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
DP sugen på å lägga upp en ny stats som du gjorde innan åt mig om någon timme?
 

DeletedUser

Guest
DP sugen på å lägga upp en ny stats som du gjorde innan åt mig om någon timme?

Ofc I am! ;) Bra jobbat Taipan :awsm:


Side 1:
Players: taipan9
Side 2:
Tribes: Error

Timeframe: 02/10/2011 18:06:11 till 02/11/2011 10:57:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 49,390
Sida 2: 0
Skillnad: 49,390

chart
 
Topp