WAR är

DeletedUser

Guest
det skull bli så bra när vi kom till VVV vi skulle få kriga. Den första uppgiften vi fick var att internadla igen! När vi gick med så visade sig det att halva VVV skulle sluta, fick dagligen post om att det fanns spelare kvar att adla. Så några drog till en ny stam YY reststen drog tillbaka till WAR.

så mycket hade man nästa förstått, lite tråkigt att det inte fungerade för er men så kan det väl gå.. men ni står ju upp iallafall och finns kvar :)
 

DeletedUser

Guest
Detta är min synvinkel på varför aldrig mergen lyckades.

Lonneborg (Ledaren i WAR) drar sig tillbaks och Rovet tar över WAR.
Många medlemar i WAR blir inaktiva i och med Lonneborgs adjö och detta leder till att det blir svårt att få stammen i rullning. WAR har en tight allians med V.V.V sen länge och en merg mellan dom två stammarna hade gett V.V.V utmärkta förutsättningar till att lyckas erövra/ta över en stor del av v4. Sydöstra rimmen och hela bollen hade varit i deras ägodelar ifall allt hade gått som det skulle.
Men varför lyckades inte mergen? Varför blev det aldrig som det tänkt? Jo, så här var det...
Vi kom till V.V.V och direkt så kände man sig inte riktigt välkommen och det var inte riktigt som vi hade tänkt oss. Vi kom dit för att kriga/kötta/erövra men med den inaktivitet som led i dåvarande WAR samt V.V.V så ansåg Lalandia att det var en omöjlighet. Det var internadling, internadling och mer internadling vilket oftast leder till att fler slutar och det blev en ond cirkel utav det hela. Ifall man ska vara efterklok och säga vad man istället kunde ha gjort så skulle man självklart ha internadlat men samtidigt haft några sidoprojekt så man fick lite spänning i sitt spelande. Men det var ingen spänning alls och det blev allt tråkigare att spela. Ninja boys (Nephin, Remington, Tigertutt, Tjockjävel) bestämde sig för att få igång spelandet igen med sitt krigande och backstabbade skiten ur spelaren Tw-Noodle. Jag fick förfrågan att hänga på då jag och remington har haft en bra dialog under en god tid och självklart hakade jag på med min AXE clan (Fongie, Mörsaren, Kaernell, Balibali). Vi startade krig mot V.V.V i våran nya stam - YY. Så varför gjorde vi detta, för det helt enkelt var tråkigt i V.V.V och att spelet vi lirar heter tribalwars.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
helt rätt anledning att spela tribalwars :p ha skoj och kriga så mkt som möjligt :D
 

DeletedUser

Guest
Ofta det blir vi ju inte vi står ju imot vi kanske inte växer sådär mycket men vi står imot och kan klara oss ett bra tag till så säg inget om det vadå OF-POL föll ihop efter typ en vecka vi har krigat mycket mycket längre så håll tyst om det okej.
 

DeletedUser

Guest
OF-POL höll ut en månad men håll tråden till topic.



Tack för ditt svar Afrot. Precis vad jag frågade efter. Förstod ju huvuddragen, men nu gjorde du det lite tydligare.
Merci.
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
Många Utav Oss har Stridit Från början T.ex Som jag?
Hadde cirka 60 000 från när kriget började. Nu? :)

Och Vi tar bara in folk som vill kriga?
 

DeletedUser

Guest
Ja du är fan bäst Antish, du har krigat i 4-6 månader men endast tagit 7 byar i kriget och blivit av med 13. DU ÄR MIN IDOL !!!!1111oneoneone *applåder*

Håll dig till ämnet nu förfan.
 

DeletedUser

Guest
Kommer sakna WAR även om jag inte spelare i V4 längre , men var en rolig tid i början , världen vart lite sne från början då KOTG gick ut i krig direkt mer eller mindre och jag låg under tunga anfall själv på den tiden och fick aldrig upp trupperna i byarna

Sen kom WAR (respekt) ni gjorde ett snabbt och bra jobb , tyvärr svek några av våra spelare och joina med er , kommer ihår anfaller och posten som flöt mellan oss =)

Men gilla den tiden skarpt faktiskt , det var krig även om vi var mycket svaga och ett öppet (växa på sig mål)

men har alltid respekterat er så all heder och respekt till war

Mvh
Peter
FD ledare för KOTG i begynnelsenas tid =)

iaf komemr KOTG från V2 där vi kämpa i krig i månader mot större stammar , tyvärr vart vi gangbangade hårt där , men var i V2 jag fick min erfarenhet under whitedwarf`s ledning och kaptenenbens invite , hans fel att jag börja spela detta =)

så vi återuppliva KOTG med en del gamla spelare från V2 vilket var mycket roligt , många av oss har kämpat sida vid sida över året nu

tja vart lite off topic men en liten bakgrund till KOTG i V4 (en svunnen tid)
 
Topp