WAR är

DeletedUser

Guest
Lonneborg, du kommer bli saknad av oss titaner! Tack för ett mycket gott samarbete.. många lyckoönskningar från oss i AT med hopp om ett framtida återseende! ;)

Denna merge förändrar ingenting för oss i AT gentemot WAR/VVV. Vår allians blir om något bara ännu starkare då de flesta av våra vänner utanför AT nu är samlade i en och samma stam. :p

Som då alla bör förstå kommer vi inte ta in fd WAR eller VVV medlemmar. Som både vi och VVV nämnt många gånger har vi överenskommelser om adlingsområden.. detsamma gäller rekrytering. Vi har alltid respekterat varandras områden och det kommer vi fortsätta med :)

Vi önskar er lycka till med mergen och sänder ett sorgset farväl till Lonneborg!

MVH
Sozze, ledare -=AT=-.
 

DeletedUser

Guest
Först vill jag gratulera WAR till en alla deras framgångar, ni är värda "bollen".

Har ju spelat i samma stam som rovet och måste säga att jag är väldigt imponerad av honom, lade knappt märke till honom och hade ingen aning att han hade det inom sig. Men jädrar silken man of succes :D tror inte han hade erfarenheter innan han började ganska sent på v3 ( rätta mig om jag har fel) och har växt till sig och blivit en av de bättre ledarna jag har sett. (har allt följt dig lite grand ska du veta)

Och sen lonneborg verkar vara helt suverän.

Lägger ner v4, har 2 byar kvar och inte en enda inkommande på väldigt länge, orkar inte vänta längre, HEJA WAR, hejdå :)
 

DeletedUser

Guest
Och det var superking (siccan)som ordnade alliansen med V.V.V
Många var skeptiska till alliansen som superking fixade med V.V.V. Många tyckte det var idiotiskt att WAR skulle ha allians med V.V.V

Där tyckte superking annat pga att det fanns spelare som spelade utanför bollen som snabbt skulle hamna i V.V.V händer om inget gjorde.

Det var lonneborg superking mike the viking som tillsammans startade WAR.Det var dom som tog in folk som skulle ligga i bra position till varann.

Därefter så mergade WAR tillsammans med LF -stammen Just för att lonneborg och amfetaminpsykos hade hjälpt varann under rens som superking förstod det.

lonneborg frågade superking om det var okay att merga stammarna.
Meningen var att WAR skulle tagit LF-Stammen vilket jag är övertygad att WAR skulle lyckats.

Det bästa draget var att WAR fick en förbundsallians i V.V.V

Mvh
Lillsmurfen
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Ångrar att jag inte startade om när jag varrt adlad.
Verkar vara en av de roligare världarna tack vare kartan, konstigt kan det låta, med krigen läggs ju upp på ett annat sätt och det blir ju roligare att kriga om man kan kriga om något "speciellt" som "Bollen". :)
 

DeletedUser

Guest
Ångrar att jag inte startade om när jag varrt adlad.
Verkar vara en av de roligare världarna tack vare kartan, konstigt kan det låta, med krigen läggs ju upp på ett annat sätt och det blir ju roligare att kriga om man kan kriga om något "speciellt" som "Bollen". :)

Typ, herre på täppan.:)
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Ja precis.
Får se om det kommer någon till värld med samma upplägg, skulle gärna vilja se det.
 

DeletedUser

Guest
Vad har hänt med den goa WAR stammen den föll bara ihop vad har hänt kan någon förklara det ? :(
 

DeletedUser

Guest
Vi splittades helt enkelt, efter ett förhållande på några månader är det många som söker nya brudar, dock är vi ett par spelare kvar som fortf är ihop med Elliot Cato och Yster. Kärlek!
 

DeletedUser

Guest
Vi splittades helt enkelt, efter ett förhållande på några månader är det många som söker nya brudar, dock är vi ett par spelare kvar som fortf är ihop med Elliot Cato och Yster. Kärlek!

Ojah! & eftersom ingen annan vill ha mig e jag kvar med Amf o gänget.. :p ;)
 

DeletedUser

Guest
Har det gått så lång tid nu att någon vill förklara lite varför WAR/V.V.V-mergen aldrig fungerade?
Vad vi utomstående förstått var det ett gäng gamla WAR som inte var lyckliga, men mer utförligt?
 

DeletedUser

Guest
Well u said it. Ett par spelare var inte nöjda med V.V.V, det såg väll bra ut från början men kolla nu, hela VVV störtar ju. Vissa tänkte sluta spela och vill först plocka bort Noodle, andra var bara inte nöjda.

V4 var ju som vi alla vet en ganska slö värld för någon månad sen, mycket internadling osv. Well vet inte hur korrekt jag svarat då jag var en utav dom som stannade i WAR och inte sökte mig till nya tjejer, men något i denna stilen vare.
 

DeletedUser

Guest
Har det gått så lång tid nu att någon vill förklara lite varför WAR/V.V.V-mergen aldrig fungerade?
Vad vi utomstående förstått var det ett gäng gamla WAR som inte var lyckliga, men mer utförligt?

det skull bli så bra när vi kom till VVV vi skulle få kriga. Den första uppgiften vi fick var att internadla igen! När vi gick med så visade sig det att halva VVV skulle sluta, fick dagligen post om att det fanns spelare kvar att adla. Så några drog till en ny stam YY reststen drog tillbaka till WAR.
 
Topp