Wallie - Fick ej +20%.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej.
Igår köpte jag ett wallie-kort värt 100 kr...

Sen nu idag köpte jag 10 premiumpoäng, för 53 kr alltså.
Men jag fick bara 10 poäng, inte 12 som jag borde få, eftersom 20% av 10 är 2..?

Har detta drabbat någon mer än mig? Att ni inte fått era +20%? Kan det vara nån fördröjning innan man får dom 2 extra?
 

siemlo

Member
Reaktionspoäng
4
Jag ska köpa detta snart med fast med 207 kr, hoppas att jag får 20 % mera.
 

DeletedUser

Guest
Jag letade nyss efter tråden, men jag hittade den inte, ville bekräfta något jag hört om att "om man ligger långt ut på kartan så får man 20%"


fast, det låter ju helt knäppt.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Varför skulle man få 20% extra prem om man liger långt ut på kartan?
;åste varit nån som har lurat er om det:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Från Wallie.se

20% mer Tribal Wars premium poäng via Wallie

Kära Spelare,

Vi på Tribalwars.se startar en promotion tillsammans med Wallie i Sverige. Från och med den förste Juli till den 30 Juli får du 20% mer premium-poäng om du köper ditt premium med Wallie prepaid kort. (Notera: %-antalet är avrundat!)

Vad är Wallie och vart kan jag köpa Wallie Prepaid kort?
Wallie är ett prepaid kort som du köper i förhand. Precis som när du skall ladda mobilen. Du kan köpa ditt Wallie kort i olika valörer på 7Eleven, Pressbyrån, Bensinmakar, Kiosker eller Stormarknader.

Du kan läsa mer om Wallie på deras site; http://www.wallie.se

Antagligen är det bara nåt fel som inträffat, skicka in en ticket.
 

DeletedUser

Guest
Har gjort det, det jag skrev var ett citat från ticketen :p

Så medans jag väntar på svar från crew tänkte jag höra om fler hade blivit drabbade...
 

DeletedUser

Guest
hände nyligen mig samma sak, fick bara 20 poäng istället för 24! dock skickat in en support begäran så vi få se..
 

DeletedUser

Guest
Jo, jag fick mina extra poäng samma kväll... Men man borde inte behöva skicak ticket, det skulle komma automatiskt tycker jag...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp