Wall of text & Kärlek <3

R.E.

Member
Reaktionspoäng
7
Goddag allesammans, som många säkerligen sett sitter jag här nu, stamlös och med massor av incs ;)

Många av er har nog hört fel historia och jag har fått endel hatmeddelanden & personangrepp, men vad gör det om 10 år?

Tänkte ta o skriva av mig lite, skriva om allt som hänt på sistonde, vad som egentligen pågick i alliansen ochsåvidare.

Det var den 28:de juni, jag hade nyligen tagit över stammen VISSA som precis slagit ihop sig med NiP, detta må vara mitt största misstag i min tw-karriär.
Vi ligger i stenhårt krig emot PTD & GVT som börjar gå emot sin förlust, och vi vet att det finns lite spelare som faktiskt kan spelet i denna stam.. Jag hör av mig till en väldigt god vän, Johannes, vill ta och tacka dig för allt och är enormt glad att jag fick hänga med på ett roligt äventyr!
Johannes ber mig då att höra av mig till PTD Angående en övergång, jag skriver då till dynghögen som jag haft lite kontakt med på tidigare världar, och han verkar se positivt på det, även Magnus Den Starke fick hänga med på ett roligt äventyr.
Den 29:nde juni bekräftas det att jag och Magnus den starke går över till PTD, en övergång som va självklar för magnus, men mindre självklar för lilla mig, Grabbarna i PTD såg mig kanske mer som ett adelsmål, komihåg att jag endast låg på ungefär 10 k poäng under denna händelse.
Så jag fick en chans, men jag hade ögonen på mig och skulle jag inte prestera skulle jag hamna där mina gamla stamkamrater gjort, alltså i graven!
Dagarna flyger på och jag börjar verkligen känna killarna nu, vill först o främst tacka för allt ni lärt mig, ni har gjort mig till en helt ny tw spelare!
Vi har enormt roligt samtidigt som det börjar lukta världskrig ingame.. Det va mycket tankar hit o dit, vilka det skulle bli osv, och då bildades denna såkallade "Försvars-Allians"

Denna försvarsallians innebar då att det skulle bli 7 stammar emot 1, En enorm gangbang som de varit på de senaste världarna, börjar bli lite tradition nu!
Kriget börjar, vi ligger på, och det e inte vilket motstånd som helst, utan vi vet att vi möter många bra och erfarna killar, Helt plötsligt tar flaxar nya steg i kriget och går ut med 23 nytagna byar utan att knappast få en enda oba, jag såg det ganska långt i kikaren då och började snacka lite med stammisarna, att vi ska göra oss redo på en backstabb, då det även ryktats på forumet en lång tid att "Nu vänder det för rawr!"

Så som jag sa så blev det, Flaxar backstabbade, men vad jag vet så blev folk indragna i denna gangbang, 30% var inte ens med på att gangbanga rawr! men vad ska man göra när ens ledare säger annorlunda?

Snart började det snackas skit på forumet, motståndarna skrattade åt oss, ett internkrig var nära, motståndarna njöt av att se dethär, ett internkrig skulle innebära mycket negativa miner i "Försvar-alliansen"

Likadant här, spelare lämnar för dem orkar inte med bråk, ni alla vet nog vilka som bråkade här.
Samtidigt som det blev negativare lite överallt i alliansen, även jag blandades in i ett par draman jag nog kunde ställt mig utanför.

Dagen kom och som fruktat så lämnade Timothy Mus alliansen efter ett hårt ord-krig emot NFS

Efter denna dag var det mycket smutskastning, ord kastades hit o dit och spelglädjen försvann, vart e det gamla klassiska tribalwars? Där man kämpar o håller käften istället för att bara öppna munnen ;)

Efter att slö spelat de senare dagarna så kom suget tillbaka, alla vet ju, ibland kommer irl saker framför, då får man ta o ta tag i det också!
Bara 1-2 dagar efter att suget kom tillbaka så sitter jag här jag e idag, Krigar 270 k poäng emot en hel allians, för här ansågs man vara spion!

Blev ganska kort ändå, ville bara berätta om mina upplevelser på världen hittils, och kära stamledare och framtida stamledare, DRA INTE IN ERA MEDLEMMAR I EN GANGBANG om ni inte vill ha backstabbs.

Här kommer lite rader om var o en av personerna som varit viktiga hittils!

Dynghögen - Jag är enormt tacksam att du gav mig chansen att visa vad jag gick för, nu skills vi åt på ett sätt vi båda nog inte förväntat oss, men du ska veta, tack vare dig så har mycket inom mig ändrats, man ska vara tacksam över en ledare som håller koll på sina medlemmar när dem gör fel!

Armfeldt - Enorm kille, lärt mig oerhört mycket ifrån dig, vi skildes med ett par hårda ord emot varandra, men jag önskar dig all lycka till i framtiden och tack för min tid vid din sida!

Woogare - Hört massor av killen innan denna världen och såg det som en enorm ära att få sitta tillsammans med honom här, även dig har jag lärt mig massor ifrån, en riktigt skön kille! Big up och lycka till i framtiden!

Magnus Den Starke - Vi kom att mötas tidigit i världen, hand i hand har vi tagit igenom oss hinder som kommit, fortsätt med ditt spel så ska vi se att du snart står som segrare ännu en värld! :)

Nobb von Nord - Hört mycket om denna gamle man, både gott och ont, kan inte säga något annat än att killen sitter med mycket erfarenheter och har rest runt i halva sverige;) Kul att träffa någon som även varit i ens egna små skogar, all lycka till dig i framtiden!



Nu blir det och kämpa på, vill önska er alla ett stort lycka till & Låt bäste man vinna, var bara en liten text om hur jag uppfattat världen hittils, varit en enorm resa!
 
Topp