WAAWAL vs ICA och SuSa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ica stabbar. 11-29 (19 byar ifrån grafcrew som är bannad!) Så adla byar som gör motstånd och som inte har trupper i sig måste vara svårt eller? ;)
Annars 11 - 10 till WAAWAL's favör ^_^
Fast herr analfabet, du tycks glömma att 7 av byarna togs från oss när vi var avstängda.. så smickra inte er själva för mycket :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: SuSa, ICA
Side 2:
Tribes: WAAWAL

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 337
Sida 2: 200
Skillnad: 137

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 79
Sida 2: 32
Skillnad: 47

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,404,090
Sida 2: 988,259
Skillnad: 415,831

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 558,630
Sida 2: 202,812
Skillnad: 355,818

chart




ICA Vs WAAWAL 58 - 14 till ICA´s favör

SuSa Vs WAAWAL 21 - 18 till SuSa ´s favör

Allt är ifrån senaste månaden
 

DeletedUser

Guest
Statistik från krigets start tills nu:

Side 1:
Tribes: ICA, SuSa
Side 2:
Tribes: WAAWAL

Timeframe: 13/03/2011 19:00:00till26/03/2011 19:00:00

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 143
Sida 2: 62
Skillnad: 81

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 78
Sida 2: 31
Skillnad: 47

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 821,413
Sida 2: 342,918
Skillnad: 478,495

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 553,935
Sida 2: 195,669
Skillnad: 358,266

chart
 

DeletedUser

Guest
Tänkte bumpa denna tråd lite granna med lite statistik. Denna gång med samtliga inblandade parter på K44-43 (den del av WAAWAL som gränsar till ICA dvs.)


Side 1:
Tribes: ICA, Minaya, TB
Players: Jonnyboy, ICA-PILLRET
Side 2:
Tribes: WAAWAL

Timeframe: 13/03/2011 17:00:00till07/04/2011 19:03:56 (sedan krigs-start)

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 189
Sida 2: 19
Skillnad: 170

chart


Side 1:
Tribes: ICA, Minaya, TB
Players: Jonnyboy, ICA-PILLRET
Side 2:
Tribes: WAAWAL

Timeframe: 31/03/2011 17:00:00till07/04/2011 19:03:56 (senaste veckan)

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55
Sida 2: 1
Skillnad: 54

chart

Imponerande motstånd vi har fått :confused:. Gillar statistiken själv åtminstone, att sedan också se när spelare efter spelare väljer att ge upp gör mig ännu gladare. Men det som gör mig gladast är att jämföra ICAs kontra WAAWALs tillväxtkurvor!

OBS, kriget började för ~3,5 veckor sedan ;).

image.php

image.php

Med Vänliga Hälsningar
ICA-Stig, chef på Lagret.
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Det som gör mig gladast är när ICA blåser upp sig för ett krig där de tillhör sidan med 3:1 i storleksordningen.
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
då de var de som startade kriget, och inte hade någon på sin sida när de började, och inte heller bett de andra att hjälpa till, tycker jag de har all rätt.
 

DeletedUser

Guest
Det som gör mig gladast är när ICA blåser upp sig för ett krig där de tillhör sidan med 3:1 i storleksordningen.

Okej, jaha? När kriget startade (räknar nu med våra 3 rekryteringar också så ni inte kan klaga på det heller) så hade vi ca 1 miljon poäng, Minaya hade ca 400k och TB ca 400k (har för mig att dom hade mindre poäng än det också).

Då var det alltså ca 1,8 miljoner på våran sida, medans ni låg på ~2,3 miljoner... Alltså var ni större än oss 3 mindre stammar tillsammans, men inte längre efter att vi har fått tagit över era byar så fint =). Men visst, vi är jättefega och urusla medans ni är superbra :confused:

Btw matte, fin irl-spion du är ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej, jaha? När kriget startade (räknar nu med våra 3 rekryteringar också så ni inte kan klaga på det heller) så hade vi ca 1 miljon poäng, Minaya hade ca 400k och TB ca 400k (har för mig att dom hade mindre poäng än det också).

Då var det alltså ca 1,8 miljoner på våran sida, medans ni låg på ~2,3 miljoner... Alltså var ni större än oss 3 mindre stammar tillsammans, men inte längre efter att vi har fått tagit över era byar så fint =). Men visst, vi är jättefega och urusla medans ni är superbra :confused:

Btw matte, fin irl-spion du är ;)

Inte för att dissa ICA älskar stammen oså, men alltså hela grejen har ju varit backstabb och gangbang ändå från starten?
 

DeletedUser

Guest
Inte för att dissa ICA älskar stammen oså, men alltså hela grejen har ju varit backstabb och gangbang ändå från starten?

Hur backstabbar man en stam som det inte finns några diplomatiska band till, Rokstarr?

Definitionen av ett gangbang kan väl tolkas som när flera större stammar går på en mindre stam och är överlägsna i både antal och styrka. Så var det väl inte i detta fallet..
 

DeletedUser

Guest
Hur backstabbar man en stam som det inte finns några diplomatiska band till, Rokstarr?

Definitionen av ett gangbang kan väl tolkas som när flera större stammar går på en mindre stam och är överlägsna i både antal och styrka. Så var det väl inte i detta fallet..

Booze - att lämna sin stam och börja ta byar av en bannad spelare är väl definitionen av backstabbing .
 

DeletedUser

Guest
Booze - att lämna sin stam och börja ta byar av en bannad spelare är väl definitionen av backstabbing .

Som du säger var det en klockren backstabb. Speciellt då Grafcrew blev bannad samma dag som backstabbning var planerad, underbart. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Hur backstabbar man en stam som det inte finns några diplomatiska band till, Rokstarr?

Definitionen av ett gangbang kan väl tolkas som när flera större stammar går på en mindre stam och är överlägsna i både antal och styrka. Så var det väl inte i detta fallet..

Ibland undrar man att nån på världen har mindre koll än mig som inte ens spelar :confused:

Booze - att lämna sin stam och börja ta byar av en bannad spelare är väl definitionen av backstabbing .

rovet has the answer Booze
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp