WAAWAL singar ut...

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Kära V14 spelare.

Nu är det dags för nästa topstam efter XYZ att droppa.
WAAWAL singar ut idag 23:59! Stammen kommer också att upplösas.

Båda sidorna som vi krigat emot kommer nog nämna ett flertal olika kommentarer om oss. Även utomstående.

Vi i WAAWAL har fått genomgå en tuff period det senaste som jag tror de flesta vet om.
And here the story comes...

Det såg ganska bra ut eftersom det var en jordskreds seger emot Defi som gav upp och skapade nya J III(Repat sig otroligt bra! Med sina taktiska barbadlingar?). Strax efter kriget så kom "stabben". Jag är medveten om att WAAWAL och SuSa samt ICA mm. inte hade någon diplomatisk relation. Stabbarna är dock Mr awesome McAwesome, Den Gode Onde Och Fulle och sist men inte minst Potatisplanta. Oturligt nog så skulle Grafcrew bli bannad samma dag. En bann som man tyckte att admins skulle släppa för att få ett rättvist krig. Graf som var våran byggsten i norr slutade pga sin permanenta ban.. Med tog han Agg3t som slutade i samma veva.
Då tog jag och Baxisten8 över som ledare. Vi hade inte mycket vi kunde göra för att rädda de ensamma spelarna i norr (Ugly och Dvorak) som orkade stå emot ICA. Bra gjort! De andra som dc'a direkt med lite inks blev man bara lack på.
Vi i södra WAAWAL hade en kamp emot SuSa som ja säkerligen kan prata en hel del om...
Kan sammanfatta det som att vi tappade två tappra män ( Poison is deadly och MrJames). Kriget har åkt fram och tillbaka. Men SuSa har ledigt sedan andra veckan statsmässigt.

Det var kort sammanfattat om WAAWAL senaste tid. Hoppas att ni som hatat och älskat oss fortfarande kommer göra det!
00:00 Kommer vi ansluta till SuSa

Lite statistik ifrån WAAWALs krigs sidor:
susa1.png


susa2p.png


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
// WAAWALs nyligaste anonyma legionär tar farväl ifrån WAAWAL och gamla vänner i stammen
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ni som varit kvar i WAAWAL har kämpat med den äran o ska ha cred för eder insats.
ingen nämnd o ingen glömd.
 

DeletedUser

Guest
Holman, ett ord och du tammefan förtjänar det. Respekt! Till er andra i WAAWAL & Holmans co som jag aldrig kommer ihåg namnet på. Respekt till er också.

Hoppas på fortsatt trevligt spel

//Gammal v14 lirare
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Grattis susa och ICA. Lär bli intressant om susa kan lära dem va stamkänsla är eller inte :p

Blir ju jobbigt om de blir en repris, bara f.d waal kvar vid krig :D
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis susa och ICA. Lär bli intressant om susa kan lära dem va stamkänsla är eller inte :p

Blir ju jobbigt om de blir en repris, bara f.d waal kvar vid krig :D

Nu är du och flummar igen =)
Stamkänslan försvann pga en ban om du nu kan läsa? Så kan du vara snäll att ta bort ditt dumma inlägg?:)
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Stamkänsla hit och stamkänsla dit. Du verkar i alla fall sakna känslan av att vara helt ute och cykla för du märker tydligen inte när du är det, Henrik lilla.
 
Topp