Vvv! - ridiculous

AlphaMike

New Member
Reaktionspoäng
0
My stats in W17

Ny stam: VVV! 27th September 2011 - 17:17:08




AlphaMike idag kl 10:18
limim avlägsnade dig ifrån stammen Veni vidi vici

????

limim idag kl 10:20
Flykting snacka med tjejen151 om detta då dom har attackerat dig

AlphaMike idag kl 10:20
Jag är inte flykting ... Varför säger du jag är en flykting

limim idag kl 10:21
Jag har rapport det

AlphaMike idag kl 10:21
igår såg han mig med någon stam och han attackerade mig! och eftersom jag återgå till stam jag är en flykting?? Jag visste inte ens be om hjälp!

AlphaMike idag kl 10:22
om jag hade bett om stöd .... men jag visste inte ... Och jag vet inte ens varför jag blev sparkad för första gången ... när jag fortsätta att stödja alla ...

AlphaMike idag kl 10:37
I am not a refugee... do you know what a refugee is??? and now I'll be nobled by the guy who told you to kick me out... a refugee asks for support... I play this game since 2007 and I know I am not a refugee!!

limim idag kl 10:46
Snacka svenska eller fradgade Google översätt?

AlphaMike idag kl 10:49
What kind of leader are you?? When I did my presentation to the tribe almost two months ago I said I wasn't swedish! you did not even see my profile!!!

I have been in the tribe for a long time and you kick me just so I can be nobled by some other player... you are a BAD leader!!!

I am duke here: http://www.twstats.com/in/pt6/tribe/1226

you kicked me to get nobled... so wrong...








.................................................

Kom bara ihåg ... Om du någonsin blir attackerad, du är en flykting!


LOL!
 

DeletedUser

Guest
Vad jag har förståt kickar de alla som förlorar byar för de inte orkar deffa varandra... har själv vart i krig mot dem och det märks inte att det är krig om man säger så...
 
Reaktionspoäng
0
Kan inte säga att jag är förvånad. :) VVV är inte en stam jag skulle säga är något att ha. Jag har kört ensam och plockat byar av dem utan att de ens försöker försvara de sina. En stam som enbart lever för att de lyckas locka in nya spelare från mindre stammar som tror att de kan leva längre om de är i en stam med högre poäng. :)
På så sätt så håller de uppe sina poäng i stammen trotts att spelare som blir adlade.

Men jag klagar inte, de tar in mina grannar och ger mig adlingsmål :)
 

AlphaMike

New Member
Reaktionspoäng
0
Så, vad händer i VVV är att om en spelare attackerar dig, få dig sparkad ... även om du ber inte om ass... sedan, om du ber att ansluta sig, kallas du flykting och du inte tillbaka ...
 
Reaktionspoäng
0
Så, vad händer i VVV är att om en spelare attackerar dig, få dig sparkad ... även om du ber inte om ass... sedan, om du ber att ansluta sig, kallas du flykting och du inte tillbaka ...

Men vill man verkligen vara med i en stam som behandlar sina medlemmar så då?

Det verkar ju inte direkt vara de skarpaste knivarna i lådan, bara börja om och rimma dem sen.
 

AlphaMike

New Member
Reaktionspoäng
0
Tjejen151 (02.Två galen by) attackerar Angelicus 001 (574|455) K45 26 10 11 10:48
Du har blivit avlägsnad ifrån stammen Veni vidi vici 26 10 11 10:14
Tjejen151 (01.En söt by) attackerar Angelicus 001 (574|455) K45 26 10 11 10:11

Jag var inte på nätet och titta på tidpunkten för attackerna och när limim sparkade mig, efter tarjin pratade med honom ... limim bekräftade mig detta ...


Jag ville inte be om hjälp och jag kallades en flykting ...

en ledare som förråder spelare av stammen ...
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Tjejen151 (02.Två galen by) attackerar Angelicus 001 (574|455) K45 26 10 11 10:48
Du har blivit avlägsnad ifrån stammen Veni vidi vici 26 10 11 10:14
Tjejen151 (01.En söt by) attackerar Angelicus 001 (574|455) K45 26 10 11 10:11

Jag var inte på nätet och titta på tidpunkten för attackerna och när limim sparkade mig, efter tarjin pratade med honom ... limim bekräftade mig detta ...


Jag ville inte be om hjälp och jag kallades en flykting ...

en ledare som förråder spelare av stammen ...

då är dom väl inte så mycket o ha? skit i dom bara för dom är helkassa i vilket fall.
 

DeletedUser

Guest
Alla vet att vvv är skit,de försökte få mig in i stammen!Och jag är bara en liten spelare med en skit by på 6k :))
 

DeletedUser

Guest
VVV v17 är ännu en stam som lever på den äkta VVV stammen från v3 de jag sett av dem så är det en stam som försöker få en IAP med resten av v17 men de lär inte vara kvar så länge...
 
Reaktionspoäng
0
VVV v17 är ännu en stam som lever på den äkta VVV stammen från v3 de jag sett av dem så är det en stam som försöker få en IAP med resten av v17 men de lär inte vara kvar så länge...

Tycker det är otroligt trist att man inte kan komma på egna stammar utan måste ta andras stamnamn för att leva lite längre.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

De bjuder för mycket medlemmar sen kickar ut resten som blir adlad utan att hjälpa. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det var jag som fick dig kickad och adlad. Sluta grina, så är spelet. Du var en flykting. LEV MED DET ELLER GÅ ÖVER TILL TRIBALHUGS.
 
Topp