Vunnen värld

DeletedUser

Guest
Har en fråga vilket konto har vunnit flest världar inom .se? alltså slutat som rank 1
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan inte svara på rak arm, däremot vet jag att kontot skogul funnits med bland topp 3 på väldigt många världar. Men vi kan se om det är möjligt att kolla upp, tyvärr spelar de flesta ju på mer än ett konto och då är det inte så enkelt att följa upp det.
 

DeletedUser

Guest
vi på The Fugitive har nu slutat som rank 1 på v.28 och med det har vi vunnit tre världar där vi slutat som rank 1
v.21, v.25 skulle va kul att veta om något annat konto lyckats vinna mer :) förstår att spelare som byter konton inte kan kollas upp
 
Senast redigerad av en moderator:

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Rank 1 tror jag inte det finns någon som ens kommit 2 ggr med samma konto förutom ni! Går ganska enkelt att kolla på twstats om man vill :)
 

DeletedUser

Guest
Kollade nu verkar stämma ingen har vunnit mer än 1 gång :) Då har vi på TF gjort ett fotavtryck på TW och ett mål för andra konton
att slå i framtiden.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tja, närmaste jag kom va väl vinst v19 (rank 1)
Vinst v30 (När världen var "vunnen, kriget" så låg ja rank 1 , dock orkade jag ej pusha 6 månader med o adla grått ^^ )

De är starkt jobbat, men som sagt ni är ju lite fler på ert konto också :)
 

DeletedUser

Guest
vi har vart 2 på kontot tackar! men nu gör vi ett brejk för hur länge låter vi vara osagt :)
 

DeletedUser

Guest
vi på The Fugitive har nu slutat som rank 1 på v.28 och med det har vi vunnit tre världar där vi slutat som rank 1
v.21, v.25 skulle va kul att veta om något annat konto lyckats vinna mer :) förstår att spelare som byter konton inte kan kollas upp

Tror det är ganska unikt faktiskt, en prestation!

vi har vart 2 på kontot tackar! men nu gör vi ett brejk för hur länge låter vi vara osagt :)

Det räcker till i morgon mellan kl 09:00 och 13:00 tycker jag ;)
 

DeletedUser

Guest
Vinst v30 (När världen var "vunnen, kriget" så låg ja rank 1 , dock orkade jag ej pusha 6 månader med o adla grått ^^ )

Haha var nog det roligaste jag läst.

Du glömde skiva dit "Vinst v19 (när jag internadlat hela min stam så låg jag rank 1)"

V.30 haha. När kriget var över? Du menar nog när större delen av kriget var över så slutade du göra något. Tänk om alla resonerat som dig och gjort likadant. Då hade det kanske inte blivit någon vinst =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha var nog det roligaste jag läst.

Du glömde skiva dit "Vinst v19 (när jag internadlat hela min stam så låg jag rank 1)"

V.30 haha. När kriget var över? Du menar nog när större delen av kriget var över så slutade du göra något. Tänk om alla resonerat som dig och gjort likadant. Då hade det kanske inte blivit någon vinst =)

victor kan du inte bara lägga av?? vafan skriver du så för i denna tråden, den handlar inte om henke eller om att smutskasta någon....
 
Topp