VM i att va efter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu menade jag iof när ni du skrev 20 <3 tkotrt eller vad du skrev, att det skulle vara eran krigsförklaring.


Sen att blanda in en sån sak så som Usa går in Irak hör ju inte riktigt till ämnet...

Till och med du borde ju förstå parallellen. Vill du anmäla dig till VM i att va efter?
 

DeletedUser

Guest
Och denna tråden stänger ni inte? Detta är ju för fan att hacka ner på spelare.
Och har fan inget med TW att göra för utom att hänga ut folk som spelar här.

Ne just de ja elohim starta den ju han får ju göra lite vad han vill :D
 

DeletedUser

Guest
Alltså vaddå hänga ut spelare?

Folk i allmänhet kallar mig för idiot och tölp på allmänna forumen utan att jag ens höjer på ögonbrynen. Det handlar om att ge och ta.

Detta är en politik och propagandatråd. Vi för ett krig mot DO. Att visa upp hur deras ledare agerar är ytterst befogat att göra.

I varje krig smutskastar varje part sin fiende. Kom inte och påstå något annat.

I en politik och propaganda sektion kan trådar om enskilda spelare eller stammar skapas. Det vore en helt annan sak ifall denna tråd låg i en annan sektion...

Försök att tänka efter lite nästa gång innan du sågar en tråd. Annars finns risken att du gör dig själv till åtlöje igen :)

Over and out...
 

DeletedUser

Guest
inte ofta jag är av samma åsikt som dej Elohim ;)

DO får ju fan skylla sig själva som gör dessa misstag, marixa som ska vara en erfaren ledare får helt enkelt skämmas lite för sina minst sagt underliga pm... fan jag som inte ens lirar på världen längre verkar mer insatt än en av ledarna i DO, nått som är fel då eller?
 

DeletedUser

Guest
Jag ser ingen som helst nytta av denna tråd då den egentligen inte handlar om något speciellt och alla verkar hacka på varandra.
Geschlossen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp