VIUU vs -=ONE=

DeletedUser

Guest
stammen -=ONE= har startat krig mot VIUU, dom trodde dom skulle ta oss lätt eftersom deras stam har typ dubbelt så mycket poäng, Men -=ONE= har typ inga adelsmän, och dom som har det ligger långt ifrån VIUU. men VIUU har 2 adelsmän klara att adla med. Så det är inte poängen som avgör! det är strategin, samarbetet, placering på kartan och adelsmän :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oj! Kul att se att det händer grejer även lite längre ner i listorna.

Lycka till och må bästa stam vinna.
 

DeletedUser

Guest
Må den bästa stammen vinna.
Och snälla, dra iväg ett PM sen när någon av er vunnit så att jag kan adla er :D
 

DeletedUser

Guest
Uotte, släng iväg ett pm när du adlat dom så jag kan adla dig!:D
 

DeletedUser

Guest
Haha ägd uotte:D
men du juice-6, du lämnar väl tillbaka mina byar till mej då? :p
 

DeletedUser

Guest
stammen -=ONE= har startat krig mot VIUU, dom trodde dom skulle ta oss lätt eftersom deras stam har typ dubbelt så mycket poäng, Men -=ONE= har typ inga adelsmän, och dom som har det ligger långt ifrån VIUU. men VIUU har 2 adelsmän klara att adla med. Så det är inte poängen som avgör! det är strategin, samarbetet, placering på kartan och adelsmän :D

Lycka till båda två!! :)
 

DeletedUser

Guest
Potatis, vi lirar ju i samma stam :O Du får ju inte ta byar av mig? Bara jag som får smaka lite på dig när jag blir hungrig det vet du ;)


Och ja du får tillbaka en by för att jag är så gullig! :)
 

DeletedUser

Guest
Nemen det går ju inte dummer! Tror du att jag kan gå över till Risling och ta hans hembrygda läskeblask var och varannan dag? Ibland måste man få färskpressa sig en alldeles egen juice på mornarna;)
 

DeletedUser

Guest
Nemen det går ju inte dummer! Tror du att jag kan gå över till Risling och ta hans hembrygda läskeblask var och varannan dag? Ibland måste man få färskpressa sig en alldeles egen juice på mornarna;)

Blanda inte in mig i det här :eek: För övrigt blandar du ihop mig med tibben, han brygger hemma och jag dricker upp det han har bryggt :p

On Topic: Lycka till båda stammarna roppa bara så skickar jag över en utmärkt kaninvakt till båda sidor(det var länge sedan jag gjorde nått sånt :p).
 

DeletedUser

Guest
om vi går back to topic, -=ONE=s ledare har lämnat dom, deras före detta bästa spelare lämnade dom, dom har nu 1 stark spelare men han ska sluta spela. 1 av deras starkaste medlemmar är på väg till oss. 2 av deras medium spelare har halva lojaliteten kvar.
Dom har bett om en IAP men den godkändes inte eftersom det var dom som startade kriget.

Verkar som vi (VIUU) har medvind just nu =)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
om vi går back to topic, -=ONE=s ledare har lämnat dom, deras före detta bästa spelare lämnade dom, dom har nu 1 stark spelare men han ska sluta spela. 1 av deras starkaste medlemmar är på väg till oss. 2 av deras medium spelare har halva lojaliteten kvar.
Dom har bett om en IAP men den godkändes inte eftersom det var dom som startade kriget.

Verkar som vi (VIUU) har medvind just nu =)

Ser ut som mina små hot funkar:D Då blir IRl polaren glad...
 

DeletedUser

Guest
många av dom flydde till en annan stam, DAc som vi också gått ut i krig med nu, men ~ONE~ finns fortfarande kvar så vi ligger i 2 krig nu
 

DeletedUser

Guest
~ONE~ hade visst försvunnit, men har för mej jag såg dom nyss... Men sånt är livet ;)
Men vi ligger iaf i krig med DAc nu
 

DeletedUser

Guest
~ONE~ hade visst försvunnit, men har för mej jag såg dom nyss... Men sånt är livet ;)
Men vi ligger iaf i krig med DAc nu

Påminner lite om skuggboxning.:rolleyes: Men lycka till mot DAc nu då. Kanske skall skynda er innan även dom försvinner.;)
 
Topp