Visste ni att...

DeletedUser

Guest
det går rykten om en jättestor merge på v7, ska bli väldigt intressant å se om detta stämmer eller inte, jag undrar mest vad man ska göra av alla överblivna medlemmar eller är det så många inaktiva?
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Vet inte vad du menar med en jätte merge , flera stammar eller stora stammar? m2s och tvingx låter rimligt om en merge, har dock inte så bra koll på deras områden men båda stammarna är 'mindre' än resten av top10 stammarna. Sen om någon resterande 8 stammarna ska merge så kommer det slängas bort 50spelare i princip, så många inaktiva i 2 stammar tvivlar jag på att det finns.
Fast sen så kan ju aktivitet mätas på olika sett, inte bara av att logga in.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte det kommer bli någon merge mellan TvingX och M2S under "kriget" mot VV
 

DeletedUser

Guest
förmodligen inte efter heller... alliansen är stor nog... dessutom vill ju båda stammarna hålla antal medlemmar till låg nivå.
 

DeletedUser

Guest
ninjor i missbruk^^
NiM
hehe
Haha :) Eller Womba-R?
Skulle ATWM merga med någon så skulle vi behålla vårat namn!

Jag har också hört ryktet och har hört att det skulle vara på topp 5 efter mergen. (Huruvida någon av dem redan är på topp 5 eller inte låter jag vara upp till spekulation).
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Sitter på lite underlag, inget grovt.
Har redan delat denne info med en annan spelare, och denne spelare vet lika mycket som mig :eek:

jag undrar mest vad man ska göra av alla överblivna medlemmar eller är det så många inaktiva?

Zomis vet vilka stammar jag misstänker, och pga det krig som de ingår i just nu så flyr/kickas spelare pga dåliga prestationer, och där kan det inaktiva folket också hamna :p
 
Topp