Visa fler erbjudanden samtidigt i marknaden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
I marknaden, "Andra bud", syns endast 10 erbjudanden per sida.

Jag skulle vilja kunna ställa in hur många erbjudanden per sida som ska synas och gärna kunna visa alla erbjudanden samtidigt, oavsett hur många det är.
 

DeletedUser

Guest
låter som en oerhört enkel sak att fixa för innogames

thumbs up från min sida också.
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
borde inte vara några problem att fixa för dom. tycker det låter bra att man ska kunna ställa in hur många man vill se själv.
 

DeletedUser

Guest
Det gäller ju bara att någon ska ta tag i det och genomföra det också...
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte nog understryka hur bra det här skulle vara, i så fall skulle man kunna få en snabb översikt över vad marknadspriset är på alla resurser, man skulle kunna hitta erbjudanden från en specifik stam (exempelvis någon allierade), med mera, med mera.

(Ju fler som säger att detta är en bra idé, desto större sannolikhet tror jag det är att det faktiskt händer någonting).
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Bra ide.. Synd bara att det brukar ta en stund innan sånt ändras...
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte nog understryka hur bra det här skulle vara, i så fall skulle man kunna få en snabb översikt över vad marknadspriset är på alla resurser, man skulle kunna hitta erbjudanden från en specifik stam (exempelvis någon allierade), med mera, med mera.

(Ju fler som säger att detta är en bra idé, desto större sannolikhet tror jag det är att det faktiskt händer någonting).

ptss bra idé? suverän!
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta bumpningen, men vad gör man när ingenting händer?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp