Vinner den som spenderar mest pengar?

DeletedUser

Guest
Jag loggade just in på ett annat konto, och upptäckte då att man kunde halvera tiden på byggnader för en viss kostnad. Har detta spel blivit att den som lägger ned mest pengar vinner eller går det att bara köra med ett premium? Upplys mig gärna... :p
 

DeletedUser

Guest
Ja du, kan ju säga att det var en av dem sakerna som jag störde mig absolut mest på när jag började igen också.. Började visserligen först efter att v18 varit igång ett tag, men tror det kan ha en viss påverkan i starten, lite beroende på taktik också antagligen, men tror inte att det är särskilt viktigt senare i spelet.. Men lite mer av en utsugarattityd verkar det ju definitivt ha blivit hos innogames, hoppas bara att detta är slutet på en utveckling åt det hållet att den som betalar mest vinner, och inte början för då lär jag inte vara den enda som slutar för gått.
 

DeletedUser

Guest
Jaja, vinstdrivande företag. Antar att de har haft de rätt svårt att få ihop ekonomin ^^
 

DeletedUser

Guest
Har man bara orken så finns där något enstaka inlägg i Nino's historik där han sagt att man aldrig skulle kunna köpa sig fördelar i spelet bortom premium, men det kostar som sagt tid & ork att gräva fram dubbelmoral
 

DeletedUser

Guest
Har man bara orken så finns där något enstaka inlägg i Nino's historik där han sagt att man aldrig skulle kunna köpa sig fördelar i spelet bortom premium, men det kostar som sagt tid & ork att gräva fram dubbelmoral

QFT

Minns också att han skrivit det.
 
Topp