Vinnare - Runda 4

DeletedUser

Guest
Lås oss gratulera vinnarna av runda 4 av Classic, våran egna High Performance värld!

dll4wp.jpg


2mfnptg.jpg


10oduev.jpg


2cijrs8.jpg


35a4oec.jpg


Startdatum: 5/5/11
Slutdatum: 27/6/11


Vinster för runda 4 av Classic:
Rank 1 spelaren: 600 premiumpoäng
Rank 2 spelaren: 400 premiumpoäng
Rank 3 spelaren: 200 premiumpoäng
Rank 1 stammen: Varje medlem kommer att få 100 premiumpoäng var.

Bonus: 3 spelare på topp 100 (utöver topp 3) kommer att tilldelas 100 premiumpoäng , detta sker slumpmässigt.
-Följande spelare har vunnit 100 premiumpoäng:
lukas95
wallarn
Pojjntuuss

Dessa spelare har lyckats erövra en CTV by vilket ger en vinst på 400 premiumpoäng:
Dr.Mogambo
Richard M. Nixon

För att hämta ut eran vinst, kontakta supporten!
 
Senast redigerad av en moderator:

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

KingLotta borde inte få PP för att han har inte gjort nåt skit ju?. :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Men han var ju med i vinnande stammen? Du är bara avundsjuk. :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Bekräftas, . men han har ju inte kämpat ett skit?. Direkt när de 1timme kvar hoppar han in, .. :thinking:
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Den försvann din lättlurade spelare ^_^

Jag var ju knappast seriös med min fråga :p In-game brydde man sig ju inte mycket om att skriva på engelska ;)

För de är väll ingen som missat hans dravell om flyktingstatusar från -gaf- till andra stammar? ^^ För att sen skryta om sitt kassa obf och hur han väggat -gaf-'s off helt ensam :p Kul läsning dock.
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Maybe start to give 100 % and you maybe could be in the winning tribe next time ;)

Saken är den att du inte behöver ge 100% för att vinna, allt du behöver är att utnyttja nötter som är för veka för att vinna på egenhand ;) Vi ser ju fina exempel på de i bishey, foppa, drottningen, soul, experience (som använder millis för att blocka rena spejningar, glömde att han grät ut i supporten efter det fast fick avslag), baxisten m.m :)

Den enda som gjort något vettigt i bishey är wilson tbh och smurfen som tog bra på anonym byar i hans område även om han fick en liten match mot mig :)

Att spelare som mogambo, truman och resten på östra inte lyckades ta sig upp i den absoluta toppen är helt makalöst, ett helt hav med fria byar att adla från gamla -gaf- spelare som inte hade trupper kvar och de från anonyma som blev svikna och gangbangade.
 

DeletedUser

Guest
Jag var ju knappast seriös med min fråga :p In-game brydde man sig ju inte mycket om att skriva på engelska ;)

För de är väll ingen som missat hans dravell om flyktingstatusar från -gaf- till andra stammar? ^^ För att sen skryta om sitt kassa obf och hur han väggat -gaf-'s off helt ensam :p Kul läsning dock.

Syftar du på mig eller? Vet inte om du vet om det men man skryter inte om dåliga bravader, därför ingen hört av dig förens classic <3

Sen så finns det ju anledningar till att jag satt och kolla på när lille Rasmus tog mina byar. Hade annat att fixa med då :S Men som jag sa till Mesut, man ger inte info till ngn som sprider den snabbare är Aftonbladet :*
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
Du är allt för bra informerad, där fick du mig allt. Det har nog inget att göra med att senast jag lirade var på v.3 på den tiden då stribe faktist fanns och var på framtåg. ca 3 år sen alltså. Under samma nick ska jag lägga till så det är lätt att kolla upp det. Men du kanske förväntar dig att man ska höra saker om folk som laggt ner, om hur dem lyckas vinna världar trotts sin frånvaro? ^^

Klart du hade annat att fixa med då :) Haha tror du inte jag vet vilka jag ger info till? Framförallt, hur mycket jag får tillbaka? ;)

Vet inte om du vet om det men man skryter inte om dåliga bravader, därför ingen hört av dig förens classic <3
De förklarar varför jag fortfarande inte kollat upp vem du är. :)

Nä, du har uppenbarligen ingen koll på mig som spelare på hp4 eller min historik så jag slutar diskussionen här. Du får gärna fortsätta på pm men kommer antagligen inte svara :) Best of luck to you!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Du är allt för bra informerad, där fick du mig allt. Det har nog inget att göra med att senast jag lirade var på v.3 på den tiden då stribe faktist fanns och var på framtåg. ca 3 år sen alltså. Under samma nick ska jag lägga till så det är lätt att kolla upp det. Men du kanske förväntar dig att man ska höra saker om folk som laggt ner, om hur dem lyckas vinna världar trotts sin frånvaro? ^^

Klart du hade annat att fixa med då :) Haha tror du inte jag vet vilka jag ger info till? Framförallt, hur mycket jag får tillbaka? ;)


De förklarar varför jag fortfarande inte kollat upp vem du är. :)

Nä, du har uppenbarligen ingen koll på mig som spelare på hp4 eller min historik så jag slutar diskussionen här. Du får gärna fortsätta på pm men kommer antagligen inte svara :) Best of luck to you!

Vet vem du menar ;) :D

Nej, det ahr jag inte. Men lirar du classic 5 så kan vi nog hitta varandra där ;) <3
 

KAPT K ROOL

Member
Reaktionspoäng
0
är ni smarta slår ni ihop hela norden till en classic. rond2 falera men funka. rond 3 gick neråt väldigt mkt rond 4 va ju bara skit. hur kommer 5an se ut?
 
Topp