Vinnare - Runda 2!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Fattar inte poängen med att vinna en värld och sen inte vet
hur man tar ut premiumpoängen. :thinking:

Fattar inte poängen med att vara värdelös och sen försöka klanka ner på andra för att få sig själv att känna sig bättre. Håll käft om du inte har något bättre att komma med.
 
Reaktionspoäng
0
Hur kan det ta veckor? :confused: Jag skickade in en noga ''ansökan'' om att få mina poäng för mer än 4 dagar sedan och inget har hänt...:(
 

DeletedUser

Guest
Det borde vara hur enkelt som helst. Av vad jag har förstått så är det bara för dem att skicka dem sablars premiumpoängen till dem rättmätiga vinnarna. Men är dem inte inne och kollar så händer det ju inget. Så det jag tror om .se är att det behöver rensas rejält bland dem som har hand om supporten... Får dem betalt för att sitta där så är det rena rama skandalen -.-
 

mgumbo

Member
Reaktionspoäng
0
Chilla :p Dom har garanterat viktigare saker som prioriteras före men det kan ju inte ta allt för lång tid att skciak lite pp :)
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte poängen med att vara värdelös och sen försöka klanka ner på andra för att få sig själv att känna sig bättre. Håll käft om du inte har något bättre att komma med.

Okej, skärper mig. :( Hade bara inget annat att skriva. :p
Men grattis till er i alla fall!

För att vara ärlig, så vet jag inte själv hur man tar ut Premiumpoäng, så jag känner mig inte bättre på nått sätt
Och så har jag heller inte vunnit en värld heller, så där är en till anledning till varför jag inte känner mig bättre än nån annan här
i det här forumet.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Okej, skärper mig. :( Hade bara inget annat att skriva. :p
Men grattis till er i alla fall!

För att vara ärlig, så vet jag inte själv hur man tar ut Premiumpoäng, så jag känner mig inte bättre på nått sätt
Och så har jag heller inte vunnit en värld heller, så där är en till anledning till varför jag inte känner mig bättre än nån annan här
i det här forumet.

Lol?
Jag skrev till supporten två dagar efter världens slut, inte ens ett svar
Hur jävla svårt kan det va?
 

DeletedUser

Guest
Jani grabbar och Tuppen. Tror kanske supporten vill tjäna pengar med att inte ge er era pp tills ni glömt dem så de tjänar lite cash på det. Eller så är det deras kontor som inte jobbar som de ska. :p
 

DeletedUser

Guest
Jani grabbar och Tuppen. Tror kanske supporten vill tjäna pengar med att inte ge er era pp tills ni glömt dem så de tjänar lite cash på det. Eller så är det deras kontor som inte jobbar som de ska. :p

Men har inte supporten möjlighet att dela ut premiumpoängen gratis? Eller så är det kontoret som krånglar som du sa. ;)
 
Reaktionspoäng
0
Väldigt störande att man inte fått dom än nu när nästa classic börjar också... Fick köpa prem till v15 igår också istället för att jag skulle fått det.... Inte kul D:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp