Vinnare - Runda 2!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
GAF - Inramat och fint.

s1uelc.png
 

DeletedUser

Guest
GAF - Inramat och fint.

s1uelc.png

GAFFEL! Vad är det för fel på supporten? Jag vill ha mina premiumpoäng! VILKA sitter i supporten så man vet vilka man eventuellt kan pm:a så att man får dem? På min begäran står det Avvaktar... Varför? Många frågor, men har du några svar?

Btw snygg... Tavla? :)
 

DeletedUser

Guest
GAFFEL! Vad är det för fel på supporten? Jag vill ha mina premiumpoäng! VILKA sitter i supporten så man vet vilka man eventuellt kan pm:a så att man får dem? På min begäran står det Avvaktar... Varför? Många frågor, men har du några svar?

Btw snygg... Tavla? :)

Fell stäle att ta upp deta på dom kommer höra av sig
 

DeletedUser

Guest
GAFFEL! Vad är det för fel på supporten? Jag vill ha mina premiumpoäng! VILKA sitter i supporten så man vet vilka man eventuellt kan pm:a så att man får dem? På min begäran står det Avvaktar... Varför? Många frågor, men har du några svar?

Btw snygg... Tavla? :)

Bara jag som får hantera premium tickets, så de tar lite längre tid. Ska ha kört ett race nu, och prioriterat er med vinster.

Gör en check, så att ni fått er vinst!
 

DeletedUser

Guest
Tack ;) Hoppas du är förstående och inte blir ledsen och ragear o massa sånt :D Du måste förstå att man blir otålig ^^
 

DeletedUser

Guest
Tack ;) Hoppas du är förstående och inte blir ledsen och ragear o massa sånt :D Du måste förstå att man blir otålig ^^

Förstående?! Pfff. Nu tycker jag du kräver lite mycket!


Hehe skämt å sido, självklart förstår jag. Nu får vi se om ni kirrar vinst för Runda 3 också. ;)

Lycka till!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp