Vinnare av värld 3 är....

DeletedUser

Guest
God kväll kära spelare av värld 3!

Efter många krig och stupade trupper är tiden kommen att utse en vinnare av värld 3.

Den vinnande stammen av värld 3 på TribalWars.se är......*trumvirvel*... S-A!

Ett stort grattis till er!

Men vi tänker inte stänga världen helt och hållet riktigt än, vi vill ge er chansen att ta farväl av era stamkamrater och andra vänner i denna värld.

Värld 3 kommer att stängas helt och hållet den 6:e Augusti mellan 18:00 - 21:00.

Vi i TribalWars teamet hoppas att ni har haft det roligt under tiden ni har spelat på värld 3 och vi hoppas att vi kommer se er på någon ny värld i framtiden.

Med Vänliga Hälsningar

Ert TribalWars Team


Detta har skickats till alla spelare på värld 3, återigen igen ett stort grattis till -ST2-!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Starkt jobbat till er som orkade hålla ut, de va inte många med sådant tålamod ni visat upp!

Ni förtjänar helt klart vinsten.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Segrande stam på V3

Hej

Jag vill bara förtydliga att det var Syd Alliansen som segrade på V3, men det känner ni förmodligen redan till:)

Alliansen skapades för att kunna besegra våra kära motståndare uppe i Norr och inom en rimlig tidsåtgång, det tog ju ändå flera år

Syd Alliansen bestod i huvudsak av spelare från dessa stammar

-ST2-
MASH
LCN
Elite
CAF2

Sen finns det också enstaka spelare från andra vänligt sinnade stammar och även från forna motståndare som kommit över på en eller annan anledning;)

Tack alla, vänner och fiender, som gjorde världen rolig och hållit oss sysselsatta i 5-6 år, det har varit en upplevelse som kommer att ta lång tid att glömma

Kom ihåg att det bara var ett spel och inte har något med IRL att göra, och för er som spelar kvar så påminner jag om att vi måste hålla isär världarna. Det som hände på denna värld, det hände här och nu. På nya världar så är det nya förutsättningar som gäller och ny diplomati och vänskap skapas.

//Cribba//För Syd Alliansen
 

appolo

New Member
Reaktionspoäng
0
Bara och lyfta på hatten...

Bara och gratta för ett riktigt tålamod som sagt det tog några år men ni vann till slut...

:):):):):)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sen finns det också enstaka spelare från andra vänligt sinnade stammar och även från forna motståndare som kommit över på en eller annan anledning;)

Tack alla, vänner och fiender, som gjorde världen rolig och hållit oss sysselsatta i 5-6 år, det har varit en upplevelse som kommer att ta lång tid att glömma

Kom ihåg att det bara var ett spel och inte har något med IRL att göra, och för er som spelar kvar så påminner jag om att vi måste hålla isär världarna. Det som hände på denna värld, det hände här och nu. På nya världar så är det nya förutsättningar som gäller och ny diplomati och vänskap skapas.

//Cribba//För Syd Alliansen

(chuckle) Ja brukar kräva min hämnd på andra världar :)

Du får berätta var du lirar Cribba så får vi lira lite :sneaky:
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Henrik, jag spelar bara på V3 och V14, med SuSa och den världen stängs också väldigt snart. Bara 2 fiendebyar kvar på kartan som försvinner innan helgen, sen begärs det stängning av den , också:)

Då har man 3 segrar, med eget konto, på TW (V3-V12-V14) , hur många har du?

Det får bli på V21, om den kommer utan kyrkor, annars får det bli senare:)
 
Senast ändrad:

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Henrik, jag spelar bara på V3 och V14, med SuSa och den världen stängs också väldigt snart. Bara 2 fiendebyar kvar på kartan som försvinner innan helgen, sen begärs det stängning av den , också:)

Då har man 3 segrar, med eget konto, på TW (V3-V12-V14) , hur många har du?

Det får bli på V21, om den kommer utan kyrkor, annars får det bli senare:)

oj du har legat i du Cribba :-D

när V3 stängs har jag 4 segrar, V10, V12, V18 och såklart V3 :)

ska faktiskt bli skönt med en tw fri period, frågan är väl bara vad man ska göra istället.. blir väl att gå ut i solen (hur nu det känns).

/klemmpa
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henrik, jag spelar bara på V3 och V14, med SuSa och den världen stängs också väldigt snart. Bara 2 fiendebyar kvar på kartan som försvinner innan helgen, sen begärs det stängning av den , också:)

Då har man 3 segrar, med eget konto, på TW (V3-V12-V14) , hur många har du?

Det får bli på V21, om den kommer utan kyrkor, annars får det bli senare:)

Ja cribba, du har helt klart ett tålamod som slår mitt med hästlängder. Tror dock inte min skicklighet är allt för dålig för o lyckas ta hem en vinst, tror ni fick känna på lite när de va krig ;-)

Men som sagt, hittar ja dig på en annan värld så skickar ja ett pm...Eller ett par adlar ^_^

Men grattis iaf, 5 allierade, massvis med spioner & massa tålamod - Så vann ni tillslut :rolleyes:
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Men grattis iaf, 5 allierade, massvis med spioner & massa tålamod

Henke, detta är en av de viktigare delarna av spelet,om man vill vinna, inte adlarna eller krigandet, när skall du förstå det:)
Bra förslag på statsen till V21 som du levererade, med lite ändringar , förstås;)

när V3 stängs har jag 4 segrar, V10, V12, V18 och såklart V3 :)

Klemmpa min vän, med 4 segrar så tillhör du nog värstingarna, vet inte om någon matchar det:)

Men...är det egna konton från början till slutet, som inte har CO spelats under långa tider? Vet ju hur det var på V3, och där har du ju fått ganska mkt hjälp av andra att hålla igång ditt konto. Men det förtar ju inte din prestation, bra jobbat.
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Men grattis iaf, 5 allierade, massvis med spioner & massa tålamod

Henke, detta är en av de viktigare delarna av spelet,om man vill vinna, inte adlarna eller krigandet, när skall du förstå det:)
Bra förslag på statsen till V21 som du levererade, med lite ändringar , förstås;)

när V3 stängs har jag 4 segrar, V10, V12, V18 och såklart V3 :)

Klemmpa min vän, med 4 segrar så tillhör du nog värstingarna, vet inte om någon matchar det:)

Men...är det egna konton från början till slutet, som inte har CO spelats under långa tider? Vet ju hur det var på V3, och där har du ju fått ganska mkt hjälp av andra att hålla igång ditt konto. Men det förtar ju inte din prestation, bra jobbat.

Jag kan räkna 2 segrar som i princip helt egna V10 och V18 de andra har jag haft co (mycket av tiden) eller slutat spela några stunder :) men som sagt man kommer inte långt i det här spelet utan vänner,tillit och en bra sammasvetsad stam ;) för min del spelar antalet segrar inte någon större roll utan det som spelar roll för min del är att jag haft roligt under tiden jag spelat :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Men grattis iaf, 5 allierade, massvis med spioner & massa tålamod

Henke, detta är en av de viktigare delarna av spelet,om man vill vinna, inte adlarna eller krigandet, när skall du förstå det:)
Bra förslag på statsen till V21 som du levererade, med lite ändringar , förstås;)

Därav ja aldrig vinner, nåväl de kan jag iaf leva med ^^ När ja kört över motståndet så, meh W/e tålamod för & lira klart en värld för en vinst? Halvår, därefter så är de på tok för långt imo.

Måste dock hålla med Hero, sålänge de är kul.

Lite ändringar? Ah, medlemsantalet till 250? Mjo de låter likt dig ;-)

Nej, men stort grattis - Orkar man hålla ut så länge som ni gjort är ni värda det. (Utmanar dig på & inte använda spioner/dubbla konton, no names / fler än 2 färger på kartan - Får väl säga som så att du får ta en titt på v19 så ser du att vi vinner just med krigandet & inte de "fulspel" imgo som du påstår man måste ha)

Vill inte förstöra er tid i rampljuset

/Får pma mig cribba om du vill något mer
 

superglass

Member
Reaktionspoäng
0
har varit skit kul att lira med v3s bästa lirare!! glassen kommer lägga ner på svenska TW iaf!! ni hittar nog mig på tw.net ;)
vi hörs och ses mina vänner!!
 

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis

Grattis på er alla som har kämpat er kvar så här länge!
Riktigt bra jobbat!!!

Och grattis till segern alla som var med och vann!!!

Och är ni sugna på att vara med och köra på värld 16 i en ny syd allians, så börja gärna i söder där! Och ta kontakt med mig så skall ni få en flygande start på den världen... Inställningarna är i stort sätt samma som på värld 3!
Och dom vet jag ju att ni kan ;-)

//Turnisse för er som kommer ihåg en sönderköttad liten spelare ;-)
 

DeletedUser

Guest
Värld 3 är nu stängd helt och hållet. Återigen ett stort grattis till S-A som vann världen!

Ett Hall of Fame med priser och övrig information kommer att komma upp på forumet inom några dagar.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Alldeles nyss så stängde V3, för gott:(

5 års krigande, från början till slutet (nästan i alla fall) är nu över, och alla hjältarna får vila ut sig IRL eller på andra lämpliga ställen.

Det blev S-A, Syd Alliansen, som segrade, till slut. Som ni redan vet så består den av flera stammar och de största var, -ST2- , MASH , LCN , Elite och CAF2 , men många av spelarna har ju sin start och bakgrund i andra, en gång i tiden stolta stammar, som till exempel ,Benzocaine´s stam ni!. Det finns givetvis andra stammar också:)

Hur som helst, värld 3 är över på .se , och vi är några som ser fram mot nästa värld, utan Kyrkor, som vi kan härja runt i

För er som vill hålla kontakten och tjata gamla minnen så finns det en FaceBook sida som heter S-A , där ni kan begära inloggning. Ni som inte hör hemma där, kommer tyvärr att nekas tillträde:)

//Cribba55
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Då var det slut, ha det gott alla! Hoppas vi ses på någon mer värld...

/extur
 
Topp