Vill tacka alla berörda för min tid här!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Som rubriken säger, så vill jag tacka dem berörda i V5, fiender som stammedlemmar, Flickor som Pojkar.

Jag har haft otroligt kul dessa åren här på V5 och lärt känna många fantastiska människor.
Sweden Love är ett trademark som jag skapat så kan jag tyvärr inte överlåta det på någon annan.

Så varför sluta?


Jag har försökt att sluta sedan i våras, men helt utan resultat. Och nu när kriget bröt ut så ville jag inget annat än kriga men
tiden räcker inte till.


Lycka till alla!!
 

DeletedUser

Guest
har varit kanon kul att snacka med dig dem gångerna jag har haft chansen :)

Ha det så bra irl, and kick some ass;)
 

DeletedUser

Guest
Jag som börjat komma igång med byarna mot dig :(
Vad kommer du göra med dem, låta dem falla in hos Demons eller ge dem till Smockz som kanske kan vissa motstånd, tråkigt att adla lätta byar utav en fiende.

(Handlar om K25 och K24)

Lycka till IRL.
 

don7661

Member
Reaktionspoäng
0
men vf sluta nu :( när ja vill ha lite kul uppe i k24


Ah men du får hade så bra mer byar åt mig :D
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt men tack iaf för den korta kamp lr vad man ska säga. Tack för byn :D

Lycka till IRL!
 

DeletedUser

Guest
Har aldrig varit på samma sida som dig i något krig men du är faktiskt bland de få utanför stammen som jag fått ett riktigt bra intryck av. Både rent spelmässigt och socialt (även om jag aldrig pratade med dig direkt:p)

Kärlek till Sweden Love! Hade gött! :)
 

DeletedUser

Guest
Med bedrövelse jag läser detta...

Kommer med glädje minnas våra samtal på mornarna över en kopp kaffe! :)

Lycka till IRL!! Det har varit en förmån att få lära känna dig via PM, dessa PM som nästan aldrig har handlat om TW, utan om massa triviala saker som verkliga livet :)


//A
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du är en av de roligaste jag mött som fiende :)
Är även glad att jag fått spela med dig i samma stam även om det bara varade i någon månad!
 

sailor bob

Member
Reaktionspoäng
0
Får tacka för den här tiden gubben!

Som många säger har du vart en underbar motståndare att både kriga mot o snacka lite med. Puss från mig o eldis!
 

DeletedUser

Guest
Får tacka för den här tiden gubben!

Som många säger har du vart en underbar motståndare att både kriga mot o snacka lite med. Puss från mig o eldis!

han var väl en irriterande motståndare om man får säga så^^

Men en duktig spelare
 

DeletedUser

Guest
Känner att denna tråd börjar spåra ur och att syftet med denna tråd är avklarat.

Jag önskar dig, Sweden Love, god fortsättning i livet och hoppas att du återkommer på en annan värld.

So long for now.
Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp