Vill du har jul-fred?

Vill du ha fred under julen?


  • Totalt antal röstare
    102
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Blir sittandes hemma över julen när familjen åker bort
Vad ska jag göra då om jag inte kan adla mina julfirande fiender?
 

DeletedUser

Guest
Tog Nej kommer endå bara se kalle anka sen blir det tw igen :)
 

DeletedUser

Guest
Personligen så spelar det ingen roll, blir det inte julfrid ja då köttar jag lite, blir det julfrid då bygger jag så jag kan kötta mera efter istället...
 
Senast redigerad av en moderator:

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Personligen så spelar det ingen roll, blir det inte julfrid ja då köttar jag lite, blir det julfrid då bygger jag så jag kan kötta mera efter istället...

Jo där fick du en poäng, tog ja för jag ska fira jul på en allmän plats så då kan det bli svårt att ta sig till en dator med en BRA ursäkt
 

DeletedUser

Guest
Jag röstade JA. Jag tillbringar hellre julen med släkten än sittandes framför datorn.
 

DeletedUser

Guest
Äh, det finns ju vissa av oss som faktiskt tänkte ägna julen åt sin familj, och då är det ju skönt om man inte måste springa från bordet helt plötsligt för att kolla att man inte har några attacker på sig, eller för att skicka iväg trupperna på farmning bara :D
 

DeletedUser

Guest
Ja! Folk förlorar bara om de inte finns.

För detta är bara ett spel med gemenskap och om folk lämnar den gemenskappen för RL (som de flesta kommer göra) så kommer TW bli tråkigt efter den också.
 

DeletedUser

Guest
Julen är en fridens högtid som man firar med familj och så. Ja Attackstopp såklart likt förra året
 

DeletedUser

Guest
Jag röstade JA, men betyder det för Julafton eller en vecka?

Jag vill jättegärna spela tw, men jag prioriterar mycket högre att fira jul med släkten, då känns det crap att behöva förlora massor av byar pga det =/
 

DeletedUser

Guest
vi kan ju inte ta bort den enda gången man kan hälsa på spelare med pepparkakor och klappar:D såklart det ska vara julfred;)
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Tycker det skall vara upp till var och en av de krigande på världarna att förhandla fram vapenstillestånd under julen; inte att det ska vara något påtvingat. Röstar nej.
 

DeletedUser

Guest
Av de 365 dagarna i året så tycker jag att man kan ha en freds dag, sen så har man ju 364 dagar kvar att kriga på:)

Röstar JA!
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
Ser på saken så här,

Somliga sitter där o kallar de som spelar under julen no-life, ifall dom nu är så j*vla nolife kan de väl få ha sitt lilla roliga och adla på som kaniner under fortplantningssäsongen?

Sluta vara yes-life ifall du inte kan hantera no-life.


Bright, handing out nobles @ xmas.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp