vilka kommer dominera V4?

DeletedUser

Guest
De V.V.V som funnits i andra världar är inte samma som finns här.
Namnet V.V.V är populärt. Vi är ett hopplock av spelare från många olika stammar från främst V2 och V3.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror faktisgt att det kommer att gå bra för ninjas.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
-=AT=- & VVV kommer att vara i top helt klart:) Sen kommer det max vara två stammar kvar inne i cirkeln. Jag undrar vilka det blir?:rolleyes:

Tror det blir NG (måste ju tro på sig själv;))& ? vågar inte ens gissa:p
 

King of eternipsa

New Member
Reaktionspoäng
0
Hmm

Oj oj vad svårt! tyvär ej min stam kan jag seja! säkert kommer -=AT=- att dominera så lenge dom inte är poeng jägare!men lätt att det blir dom eller någon anan!få se vet ej om ATD är topp 15,då äre Atd:cool::D:)
 

DeletedUser

Guest
hehe gissar på min stam van men det kommer nog inte hända :p arnnars AT
 

DeletedUser

Guest
det kommer vara WAR som kommer dominera V4 helt och hållet tills vidare, då några stammar mergar sig, och går mot WAR men annars kommer WAR arr dominiera;)
 

DeletedUser

Guest
okunniga människor, alla som vet sanningen vet också att det endast finns en stam som kan dominera v4, och det är V.V...eee oj blev nästan fel där, menade förstås min egna lilla men ack så starka stam Lilja :)
 

DeletedUser

Guest
En stam kommer att ses som dominant och det är också antagligen den stammen som tar hand om byrna inom mittcirkeln. Däremot kan jag inte lova att den är den stammen som "vinner" den här världen.
 

DeletedUser

Guest
neeej
Lås inte tråden ;)
ingen idé att låsa trådar utan en ordentlig anledning :p
 

DeletedUser

Guest
AtD?? ja tror me på dem:p ser riktigt starka där när dem ligger mellan WAR o A.X.E, go AtD!!!!
 
Topp