Vilka 5 spelare ÄR Värdiga Vinnare av v 29

DeletedUser

Guest
Alla vet att jag är störst, bäst och vackrast. Varför ni inte vill erkänna det förstår jag ej
 

DeletedUser

Guest
Kul läsning..

Verkar vara en hel del personligt i dessa "ratings".

Håller med om en hel del men är även en hel del jag bara tänker "är du dum i huvudet eller?"

Intressant läsning hursomhelst.. Alla har olika åsikter och är väl också därför det blir så pass roligt att läsa. Det jag inte ser hos vissa spelare i sparta, det ser vissa spelare i VAMP. Det VAMP tycker, det tycker vi tvärtemot. Antar att det är därför det dyker upp en hel del frågetecken i mitt huvud. Motparten ser saker som vi själva inte ser & vise versa.

Ska försöka göra en lista jag med.
 

DeletedUser

Guest
Kul läsning..

Verkar vara en hel del personligt i dessa "ratings".

Håller med om en hel del men är även en hel del jag bara tänker "är du dum i huvudet eller?"

Intressant läsning hursomhelst.. Alla har olika åsikter och är väl också därför det blir så pass roligt att läsa. Det jag inte ser hos vissa spelare i sparta, det ser vissa spelare i VAMP. Det VAMP tycker, det tycker vi tvärtemot. Antar att det är därför det dyker upp en hel del frågetecken i mitt huvud. Motparten ser saker som vi själva inte ser & vise versa.

Ska försöka göra en lista jag med.

Personliga åsikter är omöjligt att hålla undan i såna listor. Det finns spelare som kan ställa upp till 1000% för mig, men som inte är lika hjälpsamma mot dig. Som pressar otroligt på någon fiende, men ni inte ser dess kommandon osv. Givetvis är detta personliga åsikter i samtliga listor, förväntar mig absolut inte medhåll om alla spelare i min lista, för vi alla ser olika sidor av olika spelare, svårare än så är det inte :)

Finns säkerligen folk jag ansett att inte gjort så mycket, men som kanske kört på en helt annan front än där jag ligger, på en spelare som aldrig bett om hjälp = jag är helt omedveten om dessa inksen. Lika så tvärtom, jag har skickat på någon som får panik och skriker om kö som sköter de perfa är de givet att jag tror att spelaren själv gjort ett bra jobb. Som du säger, tycker alla samma och ser samma sida från alla personer så vore dessa listor helt meningslösa ^^
 

DeletedUser

Guest
Oh stop it you Jenny ;) Man blir ju nästan lite generad :D

Jag och Kenneth kan ju bara säga detsamma om dig. Verkligen MVP i vamp, du vet ju vad jag tycker redan :)

Wallarn är också värd att nämna trots sin typ 1h aktivitet om dagen :D <3
 

DeletedUser

Guest
Kom igen nu Jenny...:D

Finns tre listor, vad får dig tro att allting är riktat mot dig?<3 :D
 

DeletedUser

Guest
Kom igen nu Jenny...:D

Finns tre listor, vad får dig tro att allting är riktat mot dig?<3 :D

"Givetvis är detta personliga åsikter i samtliga listor, förväntar mig absolut inte medhåll om alla spelare i min lista, för vi alla ser olika sidor av olika spelare, svårare än så är det inte "

syftade inte att de va specifikt mot mig utan att de nog gäller alla överlag.

sluta gnabba och skriv en lista istället din fjant :*
 
Topp