ViiGoo

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Samma här som med wallarn. Boefst får förmedla våra svar och tankar. Sluta dryga Twilight säger jag bara. Riktigt irriterande.

Tack och adjö för HP forumet finns ingame om ni vill ngt.
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Var det inte ni som gjorde helt onödiga trådar som inte hade något med forumet att göra och hörde hemma i off-topic? :) Självklart att de blev borttagna.
 

TandKrämeN

New Member
Reaktionspoäng
0
Kom igen... Har ni inte fått nog med uppmärksamhet? Vill ni varken läsa lr skriva i forumet finns det en mycket enkel lösning, gå inte in hit ;) Behövs inte skapas nya trådar för det
 

DeletedUser

Guest
Jag får väl säga min sida här då när ni väljer att ta ut det offentligt.

Att skriva kränkande inlägg och sedan skriva arga PM till mig när ni får straffpoäng är varken hjälpande för er eller för mig. Jag har och kommer alltid att ha en hård modererings-stil, gillar ni den inte så får ni helt enkelt höra av er till min chef, Gaffel.

Att ni väljer att sluta skriva kan jag bara säga är helt upp till er. Tråkigt men inget jag kommer ta ansvar för. Vill ni ge konstruktiv kritik så finns jag att nå på PM men även där gäller det att följa vissa sociala regler. De som vet min stil och som sköter sig kommer oftast överens med mig :).
Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp