Vidarebefodra rapporter och rapporter hamnar i en grupp - direkt

DeletedUser

Guest
Förslag 1:

Hejsan,jag skulle vilja att man kunde fixa en knapp som makerar alla rapporter på sidan och sedan klickar man på en knapp som heter vidarebefodra så kan man skicka till hela stammen direkt,skulle spara MASSOR av tid när man är i stor krig!

En annan vinkel:

Du kan makera alla rapporter och sedan bara välja en grupp och trycka på knappen flytta,eller hur?
Jag tänkte en exakt likadan fast istället för att slänga in dom i en grupp så ska man trycka på knappen "Vidarebefodra" så kommer den klassiska vidarebefodra grejjset upp så du kan välja hela stammen.

Detta skulle underlätta flera minuter kanske t.o.m timmar som man kanske vill ägna till att skicka nya rens på.

Förslag 2:

Att du kan gå någonstans och ändra så nya rapporter (kanske 100 attack rapporter) hammnar i en viss grupp? och då ska man självklart välja "Attack rapporter" och väljer i en lista villken grupp dom ska hamna i. Alltså något du får sortera själv villlka rapporter som ska hammna vart och dom som inte är makerade hammnar självklart under fliken "nya rapporter"
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Låter bra. Spar oxå tid för den som får rapporterna (hur konstigt det än må låta) genom att jag slipper se "oj, nya rapporter" sorter in de 5 t.ex. ba för att få samma lysande bild igen nästa sida man går till xD
 

DeletedUser

Guest
Känns som att man inte skulle hitta sina egna rapporter då man skulle bli överöst av vidarebefodrade rapporter. Men det var en bra idé ändå :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Känns som att man inte skulle hitta sina egna rapporter då man skulle bli överöst av vidarebefodrade rapporter. Men det var en bra idé ändå :awsm:

Självklart ska man kunna ställa in vidarebefodrade rapporter så dom hammnar i ett visst ämne/grupp!
 

DeletedUser

Guest
Mycket bra forslag. Sitter just nu och handjagar 700 offbyar och skall skicka rapporter vidare till x antal spelare. tar låång tid.
 
Topp