Vi vill ha smileysar i stamforumen!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag hänvisar här till stammen [SWE]'s absolut mest bästa spelar faaaaab:

Jag har skapat ett upplopp i våran stam, vi tänker inte ge oss förens vi fått smileysar in i vårat stamforum!

Så här skrev jag i vårat forum:
Jag gör härmed uppror! Smileysens tid är kommen! Det är dags att införa smileysar i forumet! Jag saknar funktioen/finessen/glädjen i en trevlig smiley, allt blir så mycket mer lättsamt och mer glädje!

Vad tjänar våran stam på smileysar? kanske du tänker nu, men att när man lite tidigt på morgonen skall uppdatera TW, och kikar lite i forumet så får man se en approve grön approve smiley som ger ett leende på läpparna. Då kommer vi att vara en gladare stam som kommer bli taggade till att kriga och kötta, för att vi har frid i vårat inre, när vi lirar TW!

Jag anser alltså, (jag har gortkol med mig vid min sida, har gjort prov nu, det gick inte bra...)att vi bör införskaffa smileysar i forumet!

Det var allt jag ville säga, nu är det lunch, syns om 20 minuter! PÖSS (tänk er en glad gubbe här och en tumme upp, vad trevligt det hade blivit!)

Jag hoppas att ni kan komma upp med en bra lösning, jag vill ha smileysar! TW blir så mycket bättre då! Om du inte kan implementera det så fixar vi! Bara det kommer anlända smileysar till stamforumen! :)
 

DeletedUser

Guest
Kluven till detta, mera som ska ta plata på dom redan "hårt jobbande" servrarna, alla ska börja med användning av smilisar oxå...

Visst de skulle vara skoj att ha, men tror man skulle tröttna fort på dom, man är van med de som är nu, så varför ändra?

:D:confused::):eek:
 

DeletedUser

Guest
Något dom borde fixa på .se är NYA smileysar. På .net har dom MASSOR utav smileysar medans vi tvingas ha bara dom här. :mad:
 

DeletedUser

Guest
Något dom borde fixa på .se är NYA smileysar. På .net har dom MASSOR utav smileysar medans vi tvingas ha bara dom här. :mad:

Det hör inte riktigt till ämnet
Vill du föreslå det så ber jag dej att skapa en ny tråd för det

Men angående smileys i stamforumen så ska det finnas en tråd någonstans i detta forumet där det länkas till en hemsida där man hittar en massa olika smileys med tillhörande img-koder som man kan använda

Har inte hittat tråden än men jag länkar till den sidan så fort jag gjort det
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det hör inte riktigt till ämnet
Vill du föreslå det så ber jag dej att skapa en ny tråd för det

Men angående smileys i stamforumen så ska det finnas en tråd någonstans i detta forumet där det länkas till en hemsida där man hittar en massa olika smileys med tillhörande img-koder som man kan använda

Har inte hittat tråden än men jag länkar till den sidan så fort jag gjort det


Här är nog sidan som du menade:
http://www.augk18.dsl.pipex.com/
felix.gif
 

DeletedUser

Guest
Men det skulle vara skönt att skriva in smilysar utan att behöva kopiera den "koden".
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jaa skulle vara rätt nice med det.. fast det går ju med "flika google" & [img.][/img.]
 

DeletedUser

Guest
NOOO.

Aja, är glad eftersom jag vet att det inte kommer läggas dit.
Skulle vara fruktansvärt ifall det hände, tycker det är jobbigt nog att läsa inlägg på detta forum när folk avslutar allt med :D:p:):(
 

DeletedUser

Guest
Om vi tar t'ravian som exempel!



De har... få se nu... 27 smeylisar i stamforumet (fast på t'ravian hetere alliansforumet)!



EDIT: omoget att censurera t'ravian!
 

DeletedUser

Guest
Hoppas verkligen inte att det blir smileysar, de passa ändå bara småbarn:D (<- den är undantag!)
 

DeletedUser

Guest
Ohh oh. lite sent inne kanske. men nej jag tycker inte att man ska börja andvända sig av någon Smileyfunktion i stamforumet. inte i något forum heller för den delen. det verkar lite fjantigt och överdrivet.

men nu kanske det bara är jag som dessförinnan frossat i Msnsmileysar och har helt enkelt fått nog av dom.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp