DeletedUser
Guest
...och ni ska krossa dem!
Snart är det dags för en grannfejd här på TribalWars.se, så därför bjuder vi in TribalWars.dk & TribalWars.no!
Vi ska börja planera lite nya typer av rundor för att öka spelarantalet med hjälp av danska och (förhoppningsviss) norska spelare!
Håll er uppdaterade!
Här är sidan som visar er planerade rundor:
http://www.tribalwars.se/sds_rounds.php?mode=future
Inställningar Grannfejd
[spoil]intro_igm:
Välkommen till Grannfejden!
I denna runda gäller det att adla sina grannar, skapa grannfejder och personliga grannallianser.
Tanken är att man endast ska kunna adla sina närmaste grannar för att komma någon vart.
Därav den maximala adelsmansdistansen som ligger på 1,5.
Ha så roligt!
Med Vänliga Hälsningar,
TribalWars Team
Spelhastighet 250
Enhetshastighet 0.7
Demolera byggnader: aktiv
Moral: aktiv (inte tidsbaserad)
Smedjans forskningssystem: Enkelt forskningssystem
Kyrka: inte aktivt
Automatiskt växande Barbarbyar: aktiv (upp till 1000 poäng)
Avbrytsperioden för anfall: 15 sekunder
Avbrytsperioden för handel: 15 sekunder
Nattbonus: inte aktivt
Nybörjarskydd: 60 Minuter
Bågskyttar: inte aktivt
Spejarsystem: Spejaren kan se trupper, byggnader och resurser.
Paladin: aktiv
Stigande adelsmanspriser: Guldmynt
Återskapa en förlorad adelsman billigt: aktiv
Maximal adelsmansdistans: 1.5 Fält (summeras upp till ungefär timmar i varaktighet)
Lojalitets minskning för adelsmansanfall: 20-25
Lojalitets höjning per timme: Hastighet (250) x 1 lojalitetshöjning(Standard) / 60 minuter = 4 per minut.
Opponenter besegrade rankning: aktivt, beroende på poäng
Frihandel enbart tillåtet mellan stammedlemmar
Sov-läge: inte aktivt
Konto-övervakning: inte aktivt
[/spoil]
DENNA CONFIG ÄR INTE KLAR!