Vi behöver kryddor till kräftorna

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -ST2-
Players:

Side 2:
Tribes: DVH
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 118
Sida 2: 38
Skillnad: 80

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,093,185
Sida 2: 344,462
Skillnad: 748,723

chart




Side 1:
Tribes: -ST2-
Players:

Side 2:
Tribes: DVH
Players:

Timeframe: 11/08/2010 00:00:00till23/08/2010 10:17:31

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 818
Sida 2: 204
Skillnad: 614

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,750,540
Sida 2: 1,889,472
Skillnad: 5,861,068

chart


Updaterat x4
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bra jobbat DVH!

Jag kan inte ge samma creds till -ST2-.
Ni gör inget märkvärdigt. Ta inte illa upp.
Men siffrorna hade antagligen varit annorlunda 1 vs 1.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
DVH gör ett bra jobb. Men jag kan inte påstå att vi gör det så dåligt som vissa påstår. Ni kanske ska se efter var vår kärna ligger, och jämföra med var DVH finns.

Det tar ett tag för trupperna att vandra från k64-74 till k33.. Nu har det börjat smälla dock, och adlingarna fortsätter
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja vet inte riktigt vad ja ska säga. Men självklart leder st2 över Dvh. Anfalla tomma byar, de kan alla :eek:

Att sen tro "nukesen" ska färdas, ja men herregud, dom landar på tomma byar i princip. Snälla nån liksom, fan kriga med nån annan istället , eller varför inte "också" med nån annan? så kanske ni bevisar lite mer för er själva.
 

DeletedUser

Guest
Ja vet inte riktigt vad ja ska säga. Men självklart leder st2 över Dvh. Anfalla tomma byar, de kan alla :eek:

Att sen tro "nukesen" ska färdas, ja men herregud, dom landar på tomma byar i princip. Snälla nån liksom, fan kriga med nån annan istället , eller varför inte "också" med nån annan? så kanske ni bevisar lite mer för er själva.


kom tillbaka när du, "världsexperten" Ingame och på forumet lärt era 8-12 miljon spelare att skicka adelståg.

jag skrattar dock när man snippar dem med samma deff från byn som blir adlad...

herregud, det är knappt 200 byar.... ni har 80 000.. vilka behöver bevisa något?...
 

DeletedUser

Guest
DVH gör ett bra jobb. Men jag kan inte påstå att vi gör det så dåligt som vissa påstår. Ni kanske ska se efter var vår kärna ligger, och jämföra med var DVH finns.

Det tar ett tag för trupperna att vandra från k64-74 till k33.. Nu har det börjat smälla dock, och adlingarna fortsätter

Jag vet inte om jag är en av dem du syftar på.

Om det är så har du upfattat mig fel. Ni gör det inte dåligt.
Men det är enligt mig heller inget märkvärdigt att kriga och expandera på en utsliten stams bekostnad.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ja vet inte riktigt vad ja ska säga. Men självklart leder st2 över Dvh. Anfalla tomma byar, de kan alla :eek:

Att sen tro "nukesen" ska färdas, ja men herregud, dom landar på tomma byar i princip. Snälla nån liksom, fan kriga med nån annan istället , eller varför inte "också" med nån annan? så kanske ni bevisar lite mer för er själva.

Vi har inget att bevisa , vare sig för dig eller Billo....., det har vi väl gjort flera gånger tidigare?

Nu försöker vi få ett slut på spelandet i denna världen, och vill ni inte lägga er ner och spela död, så kommer vi efter dig Henrik:)

Jag vet inte om jag är en av dem du syftar på.

Om det är så har du upfattat mig fel. Ni gör det inte dåligt.
Men det är enligt mig heller inget märkvärdigt att kriga och expandera på en utsliten stams bekostnad.

Jag vet att du inte menar något illa med dina uttalanden, men vad är vitsen att kriga 1 mot 1. Vad vill du bevisa med det? Att du är en bra spelare eller vad? Det vet vi ju redan....:)
Visten är väl att vinna och hade vi kärnvapen så var de på väg mot dina byar nu, men som läget är så får vi vinna på andra sätt, och då får gärna hela V3 hjälpa oss att slå den vi anfaller.

Finns ingen ära i krig eller krigsspel, det handlar om överlevnad och att VINNA, varför spelar vi annars? Vill vi bara tracka varnadra och spamma forumet så kan vi gå in på någon annan sajt och göra det. Jag spelar då ´för att försöka vinna denna världen, annars kan jag lägga av, och börja med trädgårdsarbete istället eller något mer kreativt än att sitta uppe hela nätterna och glo på en stillastående dataskärm?

Fy f-n vad jag avundas de som redan lyckats sluta, får söka till någon klinik snart, detta är ju värre än att lägga ner rökningen:)
 
Senast ändrad:

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Måste vara "kul" att spela i en stam som gör i princip allt för att vinna. Utan skam och heder kamma åt sig det som andra har kämpat för på krigsfältet. Ära och berömmelse lär ni aldrig få.


Finns självkänslan av att faktiskt kunna föra ett krig 1 on 1 eller har den försvunnit helt? och lämnat gamen kvar i det tomma skalet som återstår. Av alla er som anfaller finns det bara en som vinner min respekt även om det är fler som tar byar då och då, du vet vem du är!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Cribba ska lägga tid på mig, ojoj.

Din tid är väl guldvärd, så de är bara tacka o ta emot.

Nej, vi i Dvh kommer inte spela död. De finns alltid folk som älskar att spela mot den större stammen, inhyrda eller inte.

Men gud, va inte cribba eller Geromi och pratade om tåg? De spelar ingen roll kom vi väl fram till? /tycker mer synd om dig som tar de sååå allvarligt att du ska behöva förklara att vissa inte kan skicka tåg.

Nej cribba, heder de är något många saknar tyvär. Men samtidigt, sydalliansen hade de här planerat. Vad gow planerar ska bli intressant, för Dvh lär ju inte stå upp förevig eller så med tanke på hur mkt vi förlorar i dagsläget.
 

wiking98

Member
Reaktionspoäng
0
Måste vara "kul" att spela i en stam som gör i princip allt för att vinna. Utan skam och heder kamma åt sig det som andra har kämpat för på krigsfältet. Ära och berömmelse lär ni aldrig få.


Finns självkänslan av att faktiskt kunna föra ett krig 1 on 1 eller har den försvunnit helt? och lämnat gamen kvar i det tomma skalet som återstår. Av alla er som anfaller finns det bara en som vinner min respekt även om det är fler som tar byar då och då, du vet vem du är!

Och det säger du som varit med i alla gangbang utom just detta... är det inte lika kul nu eller? hur kan du ens med att öppna käften?
 

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Jag tror jag dragit mitt lass när det handlar om krig och förtjänat att öppna käften i just detta fall! :D
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
kom tillbaka när du, "världsexperten" Ingame och på forumet lärt era 8-12 miljon spelare att skicka adelståg.

jag skrattar dock när man snippar dem med samma deff från byn som blir adlad...

herregud, det är knappt 200 byar.... ni har 80 000.. vilka behöver bevisa något?...

Shit har vi 80 000? Jävlar vad vi måste ha adlat senast jag kollade var det runt 30 000 vi måste ha adlat av er om det är 200 byar kvar då det fanns en hel del tidigare :)
 

DeletedUser

Guest
DVH blir inga gråa byar vi slåss till siste man och just nu är ju spelet skitkul =)
Det är det här jag spelar för inte sitta i fredstider och internadla då har man ju bara lust att stänga av kontot.

Sen att sydalliansen klappar sig för bröstet när ni tar lite byar visar bara att ni respekterar oss som krigare och inte gråbyar även om ni inte säger det rakt ut ;) Vi är krigare och kommer inte ge upp snarare strama åt och ge igen =) Det värmer =)

Ses ute på fältet!

P.s vill även ge vissa spelare i ST2 cred för att man kan skoja lite och ha roliga disskusioner mitt i stormande krig.
Det visar bara att man har rätt inställning till just det vi håller på med =)
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
DVH blir inga gråa byar vi slåss till siste man och just nu är ju spelet skitkul =)
Det är det här jag spelar för inte sitta i fredstider och internadla då har man ju bara lust att stänga av kontot.

Sen att sydalliansen klappar sig för bröstet när ni tar lite byar visar bara att ni respekterar oss som krigare och inte gråbyar även om ni inte säger det rakt ut ;) Vi är krigare och kommer inte ge upp snarare strama åt och ge igen =) Det värmer =)

Ses ute på fältet!

P.s vill även ge vissa spelare i ST2 cred för att man kan skoja lite och ha roliga disskusioner mitt i stormande krig.
Det visar bara att man har rätt inställning till just det vi håller på med =)

Härlig inställning och kul med creds. Men det är bra att du inte pratat med oss i MASH ännu, för vi tar det här alldeles för mycket på allvar och är smått bitska, ilskna och allmänt tråkiga:). Jag måste faktiskt säga att det är kul att se att ni gör ett bra jobb och försvarar er, även om några av er av sloknat (som är naturligt)... sen att ni faktiskt både tar tillbaka tagna byar och utökar i vissa områden, visar, precis som du säger att ni vet hur man krigar. Credits till er:)
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Men gud, va inte cribba eller Geromi och pratade om tåg? De spelar ingen roll kom vi väl fram till? /tycker mer synd om dig som tar de sååå allvarligt att du ska behöva förklara att vissa inte kan skicka tåg.

Tåg? Har jag pratat om tåg, Henrik? Nu får du nyktra till eller somna om, de enda tåg jag känner till är de som man åker med


Reg.datum: Jul 2008 #88 Igår, 00:50 Topp
Måste vara "kul" att spela i en stam som gör i princip allt för att vinna. Utan skam och heder kamma åt sig det som andra har kämpat för på krigsfältet. Ära och berömmelse lär ni aldrig få.


Finns självkänslan av att faktiskt kunna föra ett krig 1 on 1 eller har den försvunnit helt? och lämnat gamen kvar i det tomma skalet som återstår. Av alla er som anfaller finns det bara en som vinner min respekt även om det är fler som tar byar då och då, du vet vem du är!


Du är en av de sista som skall snacka så här:) Läste mycket skit som du skrev och som du sa i erat externa forum, för några månader sen. Du skällde ut dina medspelare och trackade alla lite hur som helst, utan att någon tordes säga ifrån ,då du satt i ledningen. Och dina ord om medspelare i stammen och annat skitsnack är inte ens lönt att utlämna i detta forum, så stäng igen, andas djupt och tänk lit, före din tunga rör sig. Fundera över dig själv ett tag , Mr Hemsk.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Men gud, va inte cribba eller Geromi och pratade om tåg? De spelar ingen roll kom vi väl fram till? /tycker mer synd om dig som tar de sååå allvarligt att du ska behöva förklara att vissa inte kan skicka tåg.

Tåg? Har jag pratat om tåg, Henrik? Nu får du nyktra till eller somna om, de enda tåg jag känner till är de som man åker med


Reg.datum: Jul 2008 #88 Igår, 00:50 Topp
Måste vara "kul" att spela i en stam som gör i princip allt för att vinna. Utan skam och heder kamma åt sig det som andra har kämpat för på krigsfältet. Ära och berömmelse lär ni aldrig få.


Finns självkänslan av att faktiskt kunna föra ett krig 1 on 1 eller har den försvunnit helt? och lämnat gamen kvar i det tomma skalet som återstår. Av alla er som anfaller finns det bara en som vinner min respekt även om det är fler som tar byar då och då, du vet vem du är!


Du är en av de sista som skall snacka så här:) Läste mycket skit som du skrev och som du sa i erat externa forum, för några månader sen. Du skällde ut dina medspelare och trackade alla lite hur som helst, utan att någon tordes säga ifrån ,då du satt i ledningen. Och dina ord om medspelare i stammen och annat skitsnack är inte ens lönt att utlämna i detta forum, så stäng igen, andas djupt och tänk lit, före din tunga rör sig. Fundera över dig själv ett tag , Mr Hemsk.


Fast han ligger några snäpp över dig kribba som inte varit i ett krig helt själv någongång utan alltid varit med och ganbangat ;)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Har faktumet att jag har ett kluster på ca 200 byar som är döpt efter Hemsk något att göra med tråden? Nepp, trodde inte det. Har inte det andra heller :S
 

DeletedUser

Guest
Fast han ligger några snäpp över dig kribba som inte varit i ett krig helt själv någongång utan alltid varit med och ganbangat ;)

Cribba kanske är mer taktisk o kör på säkra kort, därför han inte stått ensam när de smäller. Han spelar ju faktiskt på samma konto fortfarande.
 
Topp