Vi behöver kryddor till kräftorna

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det var ett fasligt liv i externa forumet om vi i -ST2- skall vara med i eran superviktiga statistik , eller inte.....och då skall vi inte nämna disskusionen som har gällt flyktingar eller inte. Man blir ju helt slut av att läsa en del kommentarer och slutsatser. Men, men vi är inte långsinta och alla får ju tycka som de vill, utan att behöva visa "korten".

Men vänligen, fråga om vi i -ST2- bryr oss om statistik eller OB, och svaret börjar på N och slutar på J.

Men eftersom vi verkar vara så populära i statistiken, så skall vi inte göra er ledsna utan bättra på våra egna siffror, så att Tobie och andra matematiker får lite att göra, nu på höstkanten.

Pålitliga källor har nu meddelat -ST2- att deras begäran om att få klassa alla spelare i DVH som flyktingar, har fått erkännande och godtas.

Därför så anser vi att ALLA spelare i DVH är flyktingar, från förr, eller kommer att bli, om ett tag. Förmodligen flyr de till sina vänner i Gow , som då kommer att få bära konsekvenserna, då vi inte kommer att ge upp vårat sökande efter "gömda" spelare, oavsett vart de tar vägen.

Med stöd och gillande av alla i sydalliansen, så vill vi i -ST2-, nu hjälpa till att upprätthåla lag och ordning på värld 3.

Dessutom så behövs det mera kryddor till Fisken (kräftorna) och här bjuder vi på en passande sång till "nubben"eller var det en krigssång..blandar ständigt ihop det, f-bannade Orkino som lurar mig hela tiden

http://www.youtube.com/user/CJeeppe#p/a/u/0/Fruzl2H2HtM

Take Cover, incoming......

"Tallyhoo.............Bombs Away"

-ST2-
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag citerar en family guy karaktär .

"Oh Yeeaaa, LETS DO IT!"
 

DeletedUser

Guest
Börjar på T och slutar på T . ;)

inte helt oväntat :awsm:

men jag ser detta enbart som ett svaghets tecken.. Mash och CO klarar inte av detta, så de är tvugna att kalla in systrarna från ST2 för att kunna rädda CaF2 .. tror de ;)

Cribba, bara att kolla på era stats

Tmike Joined 18th July 2010 - 02:18 254,763
Wizzlee Joined 18th July 2010 - 02:18 6,637,612
birkefelt Joined 18th July 2010 - 02:18 7,619,380
Tarrak Joined 18th July 2010 - 02:18 11,774,235
Phailin Joined 18th July 2010 - 02:18 1,240,639
chipz Joined 18th July 2010 - 02:18 778,916
Kött är gött Joined 18th July 2010 - 02:18 3,835,496
plåsterpär Joined 18th July 2010 - 02:18 3,131,577

så förstår man varför ni har funnits med i statsen ;) det var inte jag som tog in dem..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ska börja köra på någon av de nya 68 flyktingarna som måste bort!:D
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Tobie, säg vad du vill, tror att de flesta slutat läsa vad du skriver ändå :)

Jag vill ha mera krydda-MERA KRYDDA! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Jo det behövs mycket grill krydda med tanke på hur mycket kött det blir!:awsm:
:D
 

DeletedUser

Guest
Bright: Precis vad jag har tänkt ;)

Lite tunn krigsförklaring Cribba.. har du tappat stinget.. är fortfarande impad över den som du skrev i tidigare krig, och hade väntat mig att du toppade det ;)
 

DeletedUser

Guest
Får önska båda parter lycka till i denna strid som ser ut att börja te sig som ett mycket unikt gangbang på värld tre. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja nu e det riktigt tufft för DVH.
Å andra sidan så e det fortfarande bara 1 stor och den ligger mot LCN/ST2, Mash har en liten också.

Blir inte svårare än förut. Bara lite mer off att slakta, st2 lär ju inte få några grattisbyar i alla fall.

Kom ihåg att jag inte har riktigt koll på v3 längre så rätta mig gärna.
 

DeletedUser

Guest
Ja nu e det riktigt tufft för DVH.
Å andra sidan så e det fortfarande bara 1 stor och den ligger mot LCN/ST2, Mash har en liten också.

Blir inte svårare än förut. Bara lite mer off att slakta, st2 lär ju inte få några grattisbyar i alla fall.

Kom ihåg att jag inte har riktigt koll på v3 längre så rätta mig gärna.

nope de är därför dom redan tagit över 20 byar sedan start ;)
 

DeletedUser

Guest
öppet hus hos DVH. :)
och jag tackar för deffen ni skickar mig :)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Lag och ordning? Så DVH är "the bad guys" medans ni är de snella hestarna?

Aja, allt för att pusha moralen antar jag ;)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Side 1:
Tribes: -ST2-
Players:

Side 2:
Tribes: DVH
Players:

Timeframe: 11 timmar in i kriget

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 74
Sida 2: 3
Skillnad: 71

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 726,360
Sida 2: 29,209
Skillnad: 697,151

chart


Detta har dock bara börjat, ska bli skoj att se vad som sker när DVH återhämtat sig från denna chockstart :)
 

DeletedUser

Guest
Gör man inget annat än internadlar så får man mycket adlar har jag hört :p
 

DeletedUser

Guest
Lag och ordning? Så DVH är "the bad guys" medans ni är de snella hestarna?

Aja, allt för att pusha moralen antar jag ;)

Han skrev ju "Pålitliga källor har nu meddelat -ST2- att deras begäran om att få klassa alla spelare i DVH som flyktingar, har fått erkännande och godtas."

De är alla flyktingar!:D Det gör oss altså till snella hestar!:confused:
Du är en tomat.:p
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Ber er, uppriktigt, om ursäkt för min dåliga krigsförklaring, min fantasi var begränsad vid detta tillfälle:(

Givetvis ser vi inte er i DVH som Bad Guys eller flyktingar, för enligt disskusionerna tidigare på detta forum om spelare i fd Stribe som gick till GoW och Hexa/Zaxa som gick till Corian och plötsligt kallade sig DVH, är ju inte heller flyktingar.

Antingen finns det inga "flyktingar" eller så är vi det allihopa, då vi alla någon gång bytt stam lite lägligt för att inte tvingas sluta eller börja om. Det handlar ju om att överleva , ett tag till, och då kan ett byte till annan stam vara ett utmärkt val, oavsett om man blir kallad flykting eller inte.

Det är väl som att ge upp eller lägga ner sitt eget konto och sen ta ett annat konto i någon fin stam och spela vidare som om inget har hänt. Vad är skillnaden?

Vi gillar er i DVH och GoW men detta är ett krigsspel som spelas för att vinna och då är alla medel tillåtna, även lite psykningar.;)

Det är väl därför detta forum finns, för att höja moralen hos egna spelare och sänka den hos motståndarna?

Än en gång, förlåt ordvalet och ni är respekterade motsåndare

//Cribba
 
Senast ändrad:
Topp