Vi är klara kan ni komma och stänga världen nu?

DeletedUser

Guest
Godkväll .se's ledning,

Vi är klara kan ni komma och stänga världen nu?
- Ber inte snällt -

Då vi nu har tagit 100%, vilket var ett tag sen nu, så hoppas vi i AAoD att världen
faktiskt stänger innan det bestämda datumet som är 1/8. För nu är vi trötta på att
vänta på att få världen stängd. Jag och många andra förväntar oss ett svar från
någon av de som ansvar för .se och ett slut på den här världen.

Och ärligt talat jag struntar i om det är måndag eller lördag, världen är klar, och då
ska den stängas, för nu finns det inga mer undanflykter som gör att ni kan hålla den
öppen. Det finns inte en enda by kvar för vår del att adla.

Stäng v10 nu och utropa oss i AAoD till segrare!

Första stammen på .se till 100% och det med en god marginal innan End Game skulle vara över.

Jag valde även att lägga ut det här på externa då jag för c.a fyra dagar sen skrev privat
till Gaffel att han ska ha koll på världen då vi inom någon/några dagar har tagit 100% och därifrån
har jag fortfarande inte fått något svar.

Därav hoppas jag på ett snabbare svar på externa.

//B​
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om jag inte hade fel så hade ägaren till spelarbyn blivit bannad...
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Värld 10, stänger officiellt imorgon mellan klockan 14.00 och 16.00.

Det betyder, att om det finns något kvar att göra, så måste det vara gjort innan de angivna tiderna.

Jag säger grattis til AAoD för en fin seger.

Gaffel och team kommer gå ut med en Hall of Fame för forumet och dessutom informera om utdelningen av priserna. Världen kommer därefter sättas över på en annan server, där den inte längre kommer vara tillgänglig, mer än rankningar.
 

DeletedUser

Guest
Tillägg:

Värld 10, stänger officiellt idag mellan klockan 14.00 och 16.00.

Det betyder, att om det finns något kvar att göra, så måste det vara gjort innan de angivna tiderna.

Så som att spara skript eller dylikt. Detta är inget vi på supporten kan fixa i efterhand, tack.

Stort grattis till AAoD!
 

DeletedUser

Guest
Så som att spara skript eller dylikt. Detta är inget vi på supporten kan fixa i efterhand, tack.

Detta stämmer inte.. Vet att jag har fått bland annat mina anteckningar skickade till mig efter att världen blivit låst och vunnen.

Så du borde snarare säga:
Så som att spara skript eller dylikt. Detta är inget vi på supporten kommer att fixa åt er i efterhand, tack.
 

DeletedUser

Guest
Detta stämmer inte.. Vet att jag har fått bland annat mina anteckningar skickade till mig efter att världen blivit låst och vunnen.

Så du borde snarare säga:

Det var då, nu är det så som jag skrev. Vi kan inte längre göra det då anslutningen till världen bryts och servern tas helt ner. Annars hade jag skrivit så kära Denea. ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var då, nu är det så som jag skrev. Vi kan inte längre göra det då anslutningen till världen bryts och servern tas helt ner. Annars hade jag skrivit så kära Denea. ;)

Ok, tja detta var 11 dagar sedan jag fick det jag ville ha från supporten och världen låstes för 18 dagar sedan :)
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Den blev inte borttagen fran systemet direkt da. I dag blir dem i praktiken bortplockade nagra minuter efter den är last och stängd.
 
Topp