Vem gör vad i Teamet?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har använt SÖK, jag har läst de inlägg/trådar som finns, jag har rapporterat de inlägg som berättar om vem som gör vad...

Jag tar nu tillfället i akt att skapa en helt egen fråga, som troligen leder till att all information uppdateras och bumpas, för att kunna få svar då det är lite jobbigt att att behöva gå igenom hela medlemslistan på 7520 personer för att få fram svaret på frågan:

Vem gör vad i Teamet?
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Gaffel håller fortfarande på att strukturera upp det, jag tror att det kommer komma upp en ny lista ganska snart.
 

DeletedUser

Guest
Bertil, känns bättre om du omformulerar frågan till "Vem borde göra vad i Teamet"
 

DeletedUser

Guest
Jag har sedan jag återvände till teamet åtagit mig rollen som moderator i värld 7 sektionen och nu även börjat övergå till att även täcka värld 8 delen.

Gaffel jobbar just nu på att hitta en vettig lösning för att lättare klargöra för er användare vem som modererar vad. Dock så skjuter vBulletin säg själv i foten med sina funktioner >.>
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Detta får gärna utvecklas lite, även om det är lite Off-T , PM om inte annat ?

om vi säger som detta så är vBulletin inte det smartaste programmet som finns ute på marknaden just nu.

on-t: Som Angwidd sa så jobbar gaffel hårt med att lösa allt som rör detta just nu.
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
för att kunna få svar då det är lite jobbigt att att behöva gå igenom hela medlemslistan på 7520 personer för att få fram svaret på frågan:

Vem gör vad i Teamet?

Man kan annars dra ner listan lite genom att kolla på Visa användargrupper som står en bra bit ner i forumet.

Men visst ett par fina trådar med svaret vore ju att föredra.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp