Vem är bäst? (röstning)

Whos tha best?

  • Sur Björn

    Röster: 18 14,4%
  • Snacker

    Röster: 2 1,6%
  • zeroox ftw

    Röster: 3 2,4%
  • Exoclyps

    Röster: 0 0,0%
  • Amplify

    Röster: 12 9,6%
  • Goodriddance

    Röster: 3 2,4%
  • MacBengt

    Röster: 5 4,0%
  • Xonvia

    Röster: 26 20,8%
  • Zorn

    Röster: 0 0,0%
  • saerdna the spirit

    Röster: 0 0,0%
  • JunkieXL / Duffenergy

    Röster: 22 17,6%
  • LordAnubis

    Röster: 2 1,6%
  • Unborn

    Röster: 7 5,6%
  • Mr.Black

    Röster: 13 10,4%
  • manar

    Röster: 2 1,6%
  • Vogue

    Röster: 6 4,8%
  • Grappo

    Röster: 4 3,2%

  • Totalt antal röstare
    125
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
Eh F**k this.
Det ändå som fick mig och bry mig om detta var Junkies sätt och tala med om om den här tävlingen på Skype. Därför spamade jag bokstavligt talat hela min kontaktlista, och bad dem rösta på mig. Eg. så brydde jag mig inte hur detta gick, men tyckte det skulle vart roligt och vinna över junkie, och jag tog inte tävlingen seriöst. efter det har jag inte ens brytt mig om resultaten.
Men fine, Junkie, du (eller dina guider) kan ta er äran att vinna detta, som om att det gör stor skillnad för mig.

Hejdå, tänker iinte bry mig om den här tråden längre, bye :)
 

DeletedUser

Guest
Eh F**k this.
Det ändå som fick mig och bry mig om detta var Junkies sätt och tala med om om den här tävlingen på Skype. Därför spamade jag bokstavligt talat hela min kontaktlista, och bad dem rösta på mig. Eg. så brydde jag mig inte hur detta gick, men tyckte det skulle vart roligt och vinna över junkie, och jag tog inte tävlingen seriöst. efter det har jag inte ens brytt mig om resultaten.
Men fine, Junkie, du (eller dina guider) kan ta er äran att vinna detta, som om att det gör stor skillnad för mig.

Hejdå, tänker iinte bry mig om den här tråden längre, bye :)

Okej! Bra att veta :)

fastne
 

DeletedUser

Guest
McB u gut min röste. Sardinen tyvärr ni skrivde ju inte in mej annars hade du fått min
 

DeletedUser

Guest
Junkie ditt troll, felstavning på mitt forumsnick. Dock ändå hedrad att ens vara med här då jag inte gjort en sigg på väldigt länge. Men ni glömde två väldigt duktiga. LemonLime & SPooK
 

DeletedUser

Guest
Att jag inte är med i omröstningen lägger jag ingen större vikt vid. Jag skulle aldrig ta mig in på en topp 5-placering i omröstningen iallafall och jag ser mig själv inte som någon direkt duktig bildredigerare, speciellt med tanke på hur lite tid och energi som jag faktiskt lagt ner på majoriteten av signaturerna jag gjort. Det handlar i runda slängar om 15-20 minuter i genomsnitt skulle jag tippa. Det jag skulle kunna säga att jag är bra på är att få ut det mesta av det lilla material jag använder mig av. Min nuvarande signatur består av 7 lager varav 2 är text, som exempel.

Hursomhelst har min röst gått till Vogue och där har jag även funnit mycket inspiration till mina senare verk som ännu inte offentliggjorts och förmodligen inte heller kommer att göra det. Finns ingen som gör finare signs än honom här enligt mig. Även Amplify, Exoclyps, MudNor och Sur Björn är riktigt duktiga även om de inte faller mig personligen i smaken alla gånger.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Eh F**k this.
Det ändå som fick mig och bry mig om detta var Junkies sätt och tala med om om den här tävlingen på Skype. Därför spamade jag bokstavligt talat hela min kontaktlista, och bad dem rösta på mig. Eg. så brydde jag mig inte hur detta gick, men tyckte det skulle vart roligt och vinna över junkie, och jag tog inte tävlingen seriöst. efter det har jag inte ens brytt mig om resultaten.
Men fine, Junkie, du (eller dina guider) kan ta er äran att vinna detta, som om att det gör stor skillnad för mig.

Hejdå, tänker iinte bry mig om den här tråden längre, bye :)

Det finns alltid lite smärta bakom "jag brydde mig ändå inte"..
 

DeletedUser

Guest
Varför är inte Spook och LemonLime med?

Junkie ditt troll, felstavning på mitt forumsnick. Dock ändå hedrad att ens vara med här då jag inte gjort en sigg på väldigt länge. Men ni glömde två väldigt duktiga. LemonLime & SPooK

Tackar Snacker och Zen, men då jag inte är spec aktiv på detta forum mera så spelar de ingen roll om jag e med lr ej. Men de hade ju varit skoj att bli ihågkommen av trådskaparen :rolleyes:

Sedan anser jag inte att mina signs är så bra att dom skall vara med och tävla i "Vem är bäst?" då jag inte pallar att göra nya signs mera, och dom senaste jag gjort bara blivit totala fail. Så tackar för tanken, men tackar ännu mera för att jag inte e med på listan.
 

DeletedUser

Guest
Tackar Snacker och Zen, men då jag inte är spec aktiv på detta forum mera så spelar de ingen roll om jag e med lr ej. Men de hade ju varit skoj att bli ihågkommen av trådskaparen :rolleyes:

Sedan anser jag inte att mina signs är så bra att dom skall vara med och tävla i "Vem är bäst?" då jag inte pallar att göra nya signs mera, och dom senaste jag gjort bara blivit totala fail. Så tackar för tanken, men tackar ännu mera för att jag inte e med på listan.

Det är en sak att inspireras av andra signaturskapare, men att stjäla deras material rakt av är en helt annan. Han kanske räknade in det och diskvalificerade dig? ;) No hard feelings thou. Det är snarare smickrande att andra "respekterade" signskapare använder mitt eget handgjorda material i sina kreationer. Inte ens att bli framröstad till den bästa signskaparen i forumet hade varit en lika stor bekräftelse som det ;)

Självklart ska borde jag nämnt SpooK bland de bättre signskaparna i inlägget ovan. Du är helt klart topp 6 på min lista ihop med de andra.
 

DeletedUser

Guest
Det är en sak att inspireras av andra signaturskapare, men att stjäla deras material rakt av är en helt annan. Han kanske räknade in det och diskvalificerade dig? ;) No hard feelings thou. Det är snarare smickrande att andra "respekterade" signskapare använder mitt eget handgjorda material i sina kreationer. Inte ens att bli framröstad till den bästa signskaparen i forumet hade varit en lika stor bekräftelse som det ;)

Självklart ska borde jag nämnt SpooK bland de bättre signskaparna i inlägget ovan. Du är helt klart topp 6 på min lista ihop med de andra.

Saknar också SPooK. Kom på nu att han inte var med.
 

DeletedUser

Guest
Tackar Snacker och Zen, men då jag inte är spec aktiv på detta forum mera så spelar de ingen roll om jag e med lr ej. Men de hade ju varit skoj att bli ihågkommen av trådskaparen :rolleyes:

Sedan anser jag inte att mina signs är så bra att dom skall vara med och tävla i "Vem är bäst?" då jag inte pallar att göra nya signs mera, och dom senaste jag gjort bara blivit totala fail. Så tackar för tanken, men tackar ännu mera för att jag inte e med på listan.

Det jag inte förstår är att jag kom med på listan, fast inte du.
Jag har inget direkt bra galleri, jag är inte heller så aktiv (dock skriver jag ett inlägg då och då) och jag prioriterar kodning och Minecraft långt över bildredigering.
 

DeletedUser

Guest
Det jag inte förstår är att jag kom med på listan, fast inte du.
Jag har inget direkt bra galleri, jag är inte heller så aktiv (dock skriver jag ett inlägg då och då) och jag prioriterar kodning och Minecraft långt över bildredigering.



Ja, då jag och säkert flera vill veta vad ni tycker om våra signaturer så slänger jag upp en rösting om vem som är "bäst" här på forumet.

Då ingen annan gjorde det. Vet att det finns en gammal fast den e ju låst ^^ anyway rösta på!

Har kollat igenom "atalje-galleri" och hoppas att jag har fått med de flesta.

Ja, då ska vi ha ett slutdatum med.. vad sägs om den 23 april?

Mvh JunkieXL

- Röstar inte på mig själv.

Make sense, vill man vara med så får man söka uppmärksamhet, fixa ett galleri för er så kan ni få hoppa in i denna tråd.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Make sense, vill man vara med så får man söka uppmärksamhet, fixa ett galleri för er så kan ni få hoppa in i denna tråd.

Det är ju dock inte så lätt för junkie att veta alla, framförallt att inte glömma någon, därför vore ett annat upplägg bättre. T.ex. Det som var förra gången först en tråd där alla fick lägga in sina kreationer. Sedan tar man alla dessa och gör en undersökning så är det dem som vill och är aktiva som är med. :)
 

DeletedUser

Guest
Det är ju dock inte så lätt för junkie att veta alla, framförallt att inte glömma någon, därför vore ett annat upplägg bättre. T.ex. Det som var förra gången först en tråd där alla fick lägga in sina kreationer. Sedan tar man alla dessa och gör en undersökning så är det dem som vill och är aktiva som är med. :)

Låter Junkie svara på din fråga.

Har kollat igenom "atalje-galleri" och hoppas att jag har fått med de flesta.
.

Om du inte förstår svaret så menar han att han tog med dem som hade gjort ett galleri på forumet.

Tack å hej
 

DeletedUser

Guest
vote-for-me.gif
 
Topp