Varningsruta till Delad internetanslutning

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja vet att många av er har råkat slänga in namnet som ska köa på fel område. Igår...råkade jag slänga in stampolaren på Delad internetanslutning. Självklart insåg ja mitt misstag och försökte ta bort. DE gick inte...

Hej oskarn.

Finns inget vi kan göra tyvärr, det är bara att vara försiktig i framtiden.

Med Vänliga Hälsningar
Patrik "Gaffel" Persson
Community Manager
Tribal Wars Sweden

Ja känner då att de är rätt idiotiskt att ens ha sånthär på speeds tex, 3 dar...TRE j*vla dar. De är en evighet ska ja tala om för er. Jag och min polare kan nu inte anfalla samma lirare,eller jag kan inte anfalla någon som han vart på :D

Så mitt förslag är; en varningsruta kommer upp och säger "Är du helt säker på detta" eller liknande så man kan iaf säga nej. Grymt irriterande ;) och inte kunna anfalla samma lirare i en speed.

Sen tycker ja även speed borde ha kortare eftersom 3 dar är speeden över och nästa börjat :(

Sen att Gaffel inte ens kan göra något åt de, ja menar vafan är dedär. Admins borde kunna ta bort det.

Liten ändring...Så va tycks kan dehär fixas? :p
 

DeletedUser

Guest
Känner mig rätt böjd att få hålla med min chef här... Försiktighet is the key :)
 

DeletedUser

Guest
Då kanske alla ska vara lite fulla och "råka" mass attackera dig någon kväll


men vem sitter och kollar igenom att jätte noga på en SPEED :confused:
 

DeletedUser

Guest
Känner mig rätt böjd att få hålla med min chef här... Försiktighet is the key :)

Fjäskis ;D

On topic:

Jag har faktiskt aldrig råkat ut för det där, men kan förstå hur irriterande det kan vara. :/ Finns ju varningsrutor på det mesta i det här spelet, så varför inte egentligen.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
"Vill du verkligen logga in??"
"Vill du verkligen attackera??"
"Vill du verkligen titta på dina PM??"

This is going places!
 

DeletedUser

Guest
Då kanske alla ska vara lite fulla och "råka" mass attackera dig någon kväll


men vem sitter och kollar igenom att jätte noga på en SPEED :confused:

Vad jag förstod så handlade detta om delad internetanslutning och inte mass-attacker?

Dessutom så sker allting automatiskt med det systemet gällande delad internetanslutning så det är ingen som kollar, det sköter sig själv :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
"Vill du verkligen logga in??"
"Vill du verkligen attackera??"
"Vill du verkligen titta på dina PM??"

This is going places!

Inget av dessa du nämnde låser dig, de gör delad internetanslutning.

Allt ja begär är en liten ruta så man får chansen att säga nej innan man blir låst för 3 hela dagar. Tex på en speed, de förstör allt.

Kinglotto och jag fick nu sitta på skype och dela upp allt. Sjukt jobbigt.

För er som inte förstår, som tex vendetta, Om ja satt kinglotto på delad och han anfaller alla spelare med 1 spjut är ja låst på alla mål. Mina premiumpoäng ja skickat in för och spela är totalt wasted.

Jag kan då inte anfalla någon, bara barbarbyar...Känns skönt att många är emot ett sånt ENKELT förslag och fixa.

De är ju inte direkt som om ni använder de här dagligen :mad:
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Om inte annat så kan det ju vara så att något ändras i ens liv (man flyttar hemmifrån, isär etc.. Som gör att man inte längre sitter på delad anlutning. Kan man avbryta det då? Har inte testat att ha delad så vet ju inte om det går, men tänker inte testa :p
 

DeletedUser

Guest
Om inte annat så kan det ju vara så att något ändras i ens liv (man flyttar hemmifrån, isär etc.. Som gör att man inte längre sitter på delad anlutning. Kan man avbryta det då? Har inte testat att ha delad så vet ju inte om det går, men tänker inte testa :p

Självklart går det, men man blir låst ett kort tag.

Edit: Låst = att man inte kan attackera samma mål, assistera samma mål osv precis som när man har delad internetanslutning.

Mvh, Twilight
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Simpelt och ge en varningsruta. De är inte direkt som om någon kommer dö pga denna varningsrutan...
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Inte direkt att någon dör utan den heller. Läs vad du klickar på bara så är det ju lugnt.

Tycker detta är en skit-idé rent utsagt som inte gör någon nytta mer än att ta tid och plats. Det skall ju inte behövas massa varningar för att du inte skall göra något fel?
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Inte direkt att någon dör utan den heller. Läs vad du klickar på bara så är det ju lugnt.

Tycker detta är en skit-idé rent utsagt som inte gör någon nytta mer än att ta tid och plats. Det skall ju inte behövas massa varningar för att du inte skall göra något fel?

Håller med här, jag menar att vet du hur mkt tid dessa personer lägger ner på dessa 14 världar + forums. försök och fixa det där själv om du tror att det kommer vara så enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Gäller detta även på vanliga världar? Isf så kan man ju dra stor nytta av detta. Om jag krigar med en stam och skriver in alla dem på delad internetanslutning, sedan så attackerar jag alla spelare i min stam med ett spjut, då kan ju ingen av dem attackera oss på 3 dagar. Stämmer detta?
 

DeletedUser

Guest
Gäller detta även på vanliga världar? Isf så kan man ju dra stor nytta av detta. Om jag krigar med en stam och skriver in alla dem på delad internetanslutning, sedan så attackerar jag alla spelare i min stam med ett spjut, då kan ju ingen av dem attackera oss på 3 dagar. Stämmer detta?

tror inte att det funkar så, tror nämligen bara att du låser dig själv och ingen annan...
 

DeletedUser

Guest
sen så ska man inte slösa med offtrupperna



men jag tror nog det finns de som gör allt för att få fördel i krig vissa skickar ju in brev till supporten stup i kvarten.

Men jag vill ha det sen så borde man kunna bocka av och på om man vill ha varningsruta
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det jag är så irriterad över är att Gaffel har ingen makt över detta.

Samt finns de ingen varning what so ever, en trevlig liten ruta "är du säker, ja eller nej" är inte onödigt. För vem i helvete använder skiten stup i kvarten ändå? :p
 
Topp