Varning för två skitstövlar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Deusmachina och Aeon för tillfället i stammen Fred är dom två mest opålitliga spelarna jag hittills stött på i detta spel.Om du har med dessa spelare att göra räkna med att när det passar dom kommer dom över en natt att bli din fiende.:)
 

DeletedUser

Guest
Varning för en omogen p12 som precis skapat en tråd, oj var visst du! :cool:
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
nämen, du ÄR aktiv Gustav Wasa... alla trodde att du hade slutat... där ser man
 

nitlotten

Member
Reaktionspoäng
0
Deusmachina och Aeon för tillfället i stammen Fred är dom två mest opålitliga spelarna jag hittills stött på i detta spel.Om du har med dessa spelare att göra räkna med att när det passar dom kommer dom över en natt att bli din fiende.:)

Snälla du kan väl åtminstone sluta på ett nobelt sätt?
 

DeletedUser

Guest
du får gärna utveckla vad du menar GustavVasa. nu blir det ju svårt att värdera vad du säger.
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Tror inte att du räknas som fiende utan bara som expansions mål.. Synd för dig men mycket mer än så ligger det inte bakom...
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Ska man postera eller skapa en tråd borde det åtmistone finnas lite fakta eller påstående som skaparen kan verifiera.

Jag röstar för att denna tråd ska stängas!
 

DeletedUser

Guest
Faktan grundas på den enskilda spelarens erfarenhet av dessa två personer. Även om det är ganska smaklöst att gå ut och skriva det på det här sättet utan någon vidare förklaring så står jag på samma sida som trådskaparen. Alltså att jag inte skulle lita på de som nämndes i första inlägget.
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
Ser dock ut som skaparen bara hänger på tåget....


Vi är nog fler som tycker "illa" om ett antal TW spelare men inte skapar vi enskilda "dizz" trådar för det.....
 

DeletedUser

Guest
Bättre om dom tar bort tråden och raderar ditt konto för du vet ju verkligen inte hur man beter sig på ett forum.
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
För att ge lite bakgrund i det hela.. Gustav är en x-goth medlem som har anfall på sig från Aeon och deus (+ ganska många andra men han valde som sagt att hoppa på tåget) Han anser nog att han ska vara fredad från anfall från deus och aeon då han är en X-goth medlem..
Vad jag har för mig så har han anfall mot sig från lite alla möjliga stammar då han är stamlös och som ni ser en n00b, men han valde ju då att anklaga deus och aeon för att, ja vad vet jag? förstår inte riktigt vad han vill uppnå..

Men där har ni iaf hur jag har tolkat situationen..
 

DeletedUser

Guest
ja vi har väl alla våra åsikter om andra , gustav hängde ut dessa 2.. shike hängde ut mig vilket var helt ok från teamet

dessutom tas inga trådar bort i forumet , skriver vi inte i dom ramlar dom bara längre ner på listan och försvinner
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp