Varför?

DeletedUser

Guest
Värför ändra en befintlig värld till det mycket sega trista 7.0, alla script slutar o fungera mitt i allt, vad tänker man på???

Varför bara i denna världen??? Inte ser jag att V1 ändrats iallafall..

Nej gör om gör rätt...
 

DeletedUser

Guest
Alla världar som kom senast (v10-v14 smat classic) har fått det nya utseendet. De andra världarna kommer också få det men senare om några veckor,dagar, månader (ÅR).
 

DeletedUser

Guest
Jaha ja, men då lär det inte bli mer premiumpengar från mig iaf =)
 
Reaktionspoäng
0
Nej den här nya fungerade okej inne på värld 14 då man satt med en by. Men flera byar vart det otroligt krångligt och helt värdelöst med det nya faktiskt. :(
 

DeletedUser

Guest
Alla världar som kom senast (v10-v14 smat classic) har fått det nya utseendet. De andra världarna kommer också få det men senare om några veckor,dagar, månader (ÅR).

Det kommer nästa lördag på resten av världrarna tror jag.
 

DeletedUser

Guest
Ja men det är surt som fan när man mitt i ett krig blir utan fungerande script...
 
Reaktionspoäng
0
Spelade på betan med 900 byar ungefär, det funkar rätt bra faktiskt.

Ja jag kan säga att med IE funkar det inte i alla fall. Vet inte vad du har för något men min dator funkar inte med annat än IE. Således kan man tycka att vi som enbart kan köra med IEs premium också borde vara värt något.
 

DeletedUser

Guest
Det låter onekligen konstigt. Jag är inte direkt insatt och vet knappt vad du menar, men ändå. Det konstigaste är att din dator är begränsad till IE. Du får gärna utveckla den delen.
 
Reaktionspoäng
0
Det låter onekligen konstigt. Jag är inte direkt insatt och vet knappt vad du menar, men ändå. Det konstigaste är att din dator är begränsad till IE. Du får gärna utveckla den delen.

haha, trodde inte man fick gå off topic med sådant. Kanske något för oss att ta privat :) Eller hur hårda är ni med OT i trådar inne på forumet?


Kom på något mer jag måste tillägga med nya som jag inte uppskattar. Att man inte kan gulda lika enkelt längre. Saknar så att kunna välja maxantal inne i akademin under prägla guldmynt :(
Sedna att jag inte kan trycka på en by jag har anfallit och direkt få upp tidigare anfall på byn så jag den vägen kan hitta rapporterna. Saknar jag också :(
 

DeletedUser

Guest
Du uttryckte ett problem, och jag tror att lösningen kan ligga i valet av webbläsare. Delvis, åtminstone.

Båda dessa saker är dessutom fullt möjliga i 7.0, så det ska inte vara några problem alls.
 
Reaktionspoäng
0
Ja hur som helst så låser sig hela datorn om jag försöker använda något annat än IE. Har haft flera data k unniga här hemma som försökt fatta varför men inget hjälper. Således så låter detta som om jag har IE buggar. Och dessa tycker jag borde fixas så att även vi som kör med IE kan få ett fungernade spel.
 

DeletedUser

Guest
Man borde kunna välja villken version man ska ha, inne på inställningar. Den gammla funktionen var mycket bättre alla script fungerade, nu fungerar ingenting!

Jag skulle vilja ha så att man kan välja. Det här suger!

Inget mer premium för mig tills det är fixat!
 
Topp