Varför spelar ni?

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vad är de som får er och fortsätta lira?

Ta gärna med, vilken sida ni är ifrån (om de är oklart, tex cribba behöver ju inte säga syd för vi alla vet ju att han igentligen strider för NW:thinking:)

Sen ta gärna med, varför krigar ni. Är de gemenskapen, är de kanske för och vinna? Är de för och få en utmaning, hellre förlora och ha haft en härlig tid? Eller vinna skitenkelt för och helt enkelt kunna säga "jag vann, suck it"

Utmaning lirar ja för, inte för att ja lirar v3 men rent allmänt. Är en sån person som vägrar lira easy/medium när de finns hard, då finns de enbart one mode ;) Hehe, gillar då offensivt, avskyr deffensivt. Där kan man mer än gärna välja easy/ eller fuska =P

Ska ni bara posta spydiga kommentarer, läs och dra. Kommer rapportera ALLA inlägg som är påhopp etc. (admins som bad mig leka bete, så dem får något att göra :awsm: snipers on the roofs)
 

DeletedUser

Guest
Elite är svaret på alla dina frågor för mig. Elite, och lite envishet och vinnarskalle.
 

DeletedUser

Guest
Spelar i LCN och jag håller med TheLaw att det är för gemenskapen.
 

DeletedUser

Guest
Utmaning lirar ja för, inte för att ja lirar v3 men rent allmänt. Är en sån person som vägrar lira easy/medium när de finns hard, då finns de enbart one mode ;) Hehe, gillar då offensivt, avskyr deffensivt. Där kan man mer än gärna välja easy/ eller fuska =P

Om jag som spelare skulle tycka till så tkr jag detta är lite knas.

Att dra off hela tiden känns ändå inte direkt hard i mina ögon. Visst bra spelare på deffen så kanske det blir en utmaning, men hard skulle jag se att det var en kombo på både offa och deffa.

Om du kör vilket spel som helst och man bara kör offensivt och datorn/spelarn bara kör deffensivt så till slut hade du spöat den spelarn no matter what.

Men i tw vill du ha hardmode så enligt mig ska du testas hårt på både deff och off.
 

DeletedUser

Guest
Spelar på "syd-sidan". Är en "deffensiv" spelare, kan väl inte påstå att det kan räknas som easy precis. Är en rätt stor utmaning med deffensivt spel också. :p

Gemenskap, utmaning och envishet är väl vad som håller kvar mig i spelet...varit med från början på v3 och skulle gärna se ett slut också. :)
 

Den Gamle

Member
Reaktionspoäng
0
Spelar i LCN, spelar för gemenskapen, och för att ha nåt o göra om nätterna:p om jag är offensiv eller defensiv skriver jag helst inte ut här=)
 

ica jerry

Member
Reaktionspoäng
0
Spelar i LCN, spelar för gemenskapen, och för att ha nåt o göra om nätterna:p om jag är offensiv eller defensiv skriver jag helst inte ut här=)

Lite fail. Med andra ord är du offensiv. Om du hade varit defensiv hade du inte haft något större att förlora på det. :confused:

Visst hela NW kunde välja dig som offer och testa dig men jag tror inte det är speciellt troligt. Nu när du inte ville skriva blev det ju solklart att du skulle förlora en hel del på att få ett par tusen inkommanden. :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Om jag som spelare skulle tycka till så tkr jag detta är lite knas.

Att dra off hela tiden känns ändå inte direkt hard i mina ögon. Visst bra spelare på deffen så kanske det blir en utmaning, men hard skulle jag se att det var en kombo på både offa och deffa.

Om du kör vilket spel som helst och man bara kör offensivt och datorn/spelarn bara kör deffensivt så till slut hade du spöat den spelarn no matter what.

Men i tw vill du ha hardmode så enligt mig ska du testas hårt på både deff och off.

Jo, de är klart. Men jag ser inget "nöje" i att tagga 3500 inks, tåg och sånt de plockar man ju men >.> va är de för skillnad att tagga hela skiten där man inte vet vad som är fejk eller rens. Du har dina Byar som är stackade, alla tåg stödjer man. Så de finns ju inget mer att göra deffensivt.

Däremot gillar jag simCity lir också, weird men DET är skills i det, oavsett va du folk tycker. Tex En vass offensiv lirare, kan han bli vassare? Ja, om han kan pumpa/boosta byar fort och bygga upp sönderbombat/ny erövrade. Då får man fram trupp och adel fortare, i längden så ser man skillnad.

Offensivt, de är ju sjukt roligt och lägga galna offensiver, tima in deff etc. Sen sitta där och fundera, hur fan knäcker jag denna 1337 Deffliraren. Kan ja göra de själv, ska ja be om hjälp etc. Solo Ftw =P

Nej, offensivt är de absolut svåraste i TW. Sitta o ge ett helvete för dem som vill tagga o ha sig hehe. Tex få dem o fundera, tåg, eller timade nukes. Självklart älskar man såna som counteradlar inom sekunder, DÅ vill man ju bara ha ihjäl personen i fråga. Då blir de "game on"

Men visst, Deff/off/sim city lir alla räknas väl in i slutändan.
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Jag anser att det helt beror på fienden vad som är svårast. Att vara offlirare mot en stam som är död är inte speciellt svårt. Likaså är det ganska enkelt för en duktigt defflirare att klara 100 dåligt timade ink.

Medan om du sätter en offensiv mot en defensiv så blir det en intressant fight där trägen vinner oavsett om den är offensiv eller defensiv så är det orken och lite jävlar anamma som avgör hur utgången blir. :)

Macbengt.
 
Topp