Varför blev Zonic bannad?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Är det någon som vet varför Zonic blev bannad från V6?

Är bara lite nyfiken på vad han kan ha gjort för att få detta straff...
 

DeletedUser

Guest
vet ej säkert men kanske att han skickat koordinerade attacker med KÖ-konton + sitt eget konto?

antar att han satt på några KÖ så om han gjorde det känns det som den missen..
 

DeletedUser

Guest
Varför inte tar detta via PM med mig istället? (Sen angår det ju inte detta dig heller)

Mina byar är ju gråa nu för jag skulle lägga ner V6 så vad spelar det för roll?

Avsluta konto ---->> Lösenord ---->> OK (Så gjorde jag iaf och det tog 4 dagar innan kontot försvann - Jag hade önskat att kontot kunde försvinna direkt när man tryckt OK men icke sa nicke - Tycker detta systemet kan förbättras iaf eftersom det är man självt som valt att ta bort konto och skrivit in sitt eget lösen och allt)

Du får ju gratis byar å adla ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha fint att starta en tråd om det. Dom saknar dig redan zonic? :p
 

DeletedUser

Guest
Haha fint att starta en tråd om det. Dom saknar dig redan zonic? :p

hehe :p aa det kan jag tänka mig :p Tyvärr hade jag inte tid med V6 för jag kör 300 % på V8 nu och dessutom fanns det ingen motivation kvar längre sedan vår stam splittrades så hårt.

Jag hade helt klart kunnat stanna kvar å lira lite till men V8 känns klart roligare, bättre stämning osv! (och för mig är det själva lagstämningen som är viktigast om jag ska lira TW eller ej för jag är en typiskt teamspelare som krigar sida vid sida med mina stambröder och därför vill jag att de är trogna mot mig också som jag är trogen mot dem :) Det är då man får upp den här "teamkänslan" i kroppen som gör man längtar varje gång på att få logga in på Tribalwars och stå vid deras sida och krigar tillsammans

Men jag saknar er allihopa på V6 faktiskt! =) Kärlek till er allihopa - kvittar om vi var fiende på slagfältet ingame eller ej <3

Jag sprider ut kärlek till er allihopa! :)

/Zonic
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varför inte tar detta via PM med mig istället? (Sen angår det ju inte detta dig heller)

Mina byar är ju gråa nu för jag skulle lägga ner V6 så vad spelar det för roll?

Avsluta konto ---->> Lösenord ---->> OK (Så gjorde jag iaf och det tog 4 dagar innan kontot försvann - Jag hade önskat att kontot kunde försvinna direkt när man tryckt OK men icke sa nicke - Tycker detta systemet kan förbättras iaf eftersom det är man självt som valt att ta bort konto och skrivit in sitt eget lösen och allt)

Du får ju gratis byar å adla ;)

Det är ju en säkertsåtgärd, blir man hackad så kan man ta tillbaka kontot och avbryta konto borttagningen osv, right?
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt när så bra spelare slutar, men håller med dig, teamkänslan är väldigt viktig;)
 

DeletedUser

Guest
Låser tråden då jag inte riktigt tycker de passar sig att fråga om andras bann, de går göras via PM (=
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp