Var vänligare mot varandra i värld 6

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag att alla som spelar värld 6 ska höra upp.

Är det inte bättre att vi är vänner allihopa för det är ju ändå bara ett spel.
måste man skriva otrevligheter till varandra och hota om omstart.

varför måste vissa hålla på att hota på det viset tycker att en regel i tw borde bli mera skärpt så att såna hot inte får förekomma för man kan väl vara trevliga mot varandra fast man spelar mot varandra.

Vill man farma eller adla någon kan man väl bara göra det varför hota blir spelet bättre av det?

jag själv skulle inte tycka det va roligt att adla barbarianbyar hela tiden man vill väll för sjutton ha lite motstånd. så adla och farma som spelet går ut på men för sjutton sluta skicka hotbrev om att börja om det är ju bara ett sätt att gör osämja bland alla spelare.

Tack för ordet.
hoppas ledningen i tw funderar över att förbjuda dessa hotelser så att man kan spela utan att måsta bråka.
 

DeletedUser

Guest
Som jag sa dessa brev är inte Hot. sluta starta en ny tråd när dom nyss stängde en.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Bara folk som tar illa vid sig och känner att de inte räcker till som skriver såna här trådar.


Komiskt att han är från Wcw familjen.. Hihi
 

DeletedUser

Guest
Dessa "hot" tillhör spelet enligt mig (så länge de inte överdrivs)
 

DeletedUser

Guest
jag har nu bett om ursäkt och som vissa inte anser som hot så gör andra det jag tolkade medelandet från medlemmen i min stam som att han i alla fall tog illa vid sig av det och det är ju bra om man bara spelar utan att uppröra varandra...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Herregud ^^

De är ju bara super bra tips till er nybörjare ^^

Se de som en gratis tjänst från eliterna.

Ja menar, vill du inte bli farmad - starta om ^^
 

DeletedUser

Guest
egentligen finns det ju farmare överallt så att starta om hjälper bara för stunden bättre att skaffa sig rejält med trupper framför poäng det är hur jag spelar.
 

DeletedUser

Guest
jag gissar på att väldigt många av spelarna inte är tillräckligt duktiga för att palla trycket inne i kärnan av världen... och till dem så är det ett tips för då kan de starta om på ett ställe där det är ett mindre tryck alltså lättare att överleva i början..

alltså är det inte ett "hot" utan en varning, tror man inte att man har vad som krävs för att utmana de agressivaste spelarna så är det bättre att bara starta om innan man förlorat något.
 

DeletedUser

Guest
Jo som du säger är det ett spel.

hoten är ändast innom spelet.

ett spel där servern är nu nere. :/
 

DeletedUser

Guest
vad har hänt undrar jag skulle in igen fast gick ej men sen skrev dem att den är funkar
 

DeletedUser

Guest
start sidan funkar inte änns.

de har ingen kopling till internet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp