Var är bäst att starta?

DeletedUser

Guest
Var tror ni är bäst att starta på V7? :p

Nordost, nordväst eller lite random?

Nån som har erfarenhet från tidigare värld var som kan vara bäst att starta på V7?

Helst vill man ju slippa erfarna spelarna runt omkring sig! :(
 

DeletedUser

Guest
Oftast brukar det vara hett uppe i nord. Så jag skulle rekommendera Sydväst eller Sydöst. Många premades(som har skrivit på forumet) ska starta i nordväst, Så där skulle ja inte rekommendera dig att starta :)
 

DeletedUser

Guest
Är man inte med i en pre stam så kolla vars de stammarna startar och välj utifrån vilka du inte vill möta.
Eller så tar du svåraste möjliga, Manel och co ska ju köra så kolla vars de startar ;)
 

DeletedUser

Guest
Är Manel och co en bra stam? :O Då vill jag helst inte möta dem :p Det är nog ändå viktigt att man väljer rätt område nu för det kan innebära antingen bra eller dålig start :/

och vad betyder "prem stam" förresten?
 

DeletedUser

Guest
Är Manel och co en bra stam? :O Då vill jag helst inte möta dem :p Det är nog ändå viktigt att man väljer rätt område nu för det kan innebära antingen bra eller dålig start :/

och vad betyder "prem stam" förresten?

Premade stam, Dom har redan bestämt vars dom ska starta, vilken tid och vilka som ska vara med i stammen.

Mannel och co ledde ganska stort i v3, sedan hände något(kommer inte riktigt ihåg, mannel slutade och sedan efter en stund så mergade dom med någon annan stam osv...)

btw, Du vill inte möta dom ;)
 

DeletedUser

Guest
pmhf.. Pappamannel is overrated... Han ska bara dra igång någon noob stam och låtsas vara bäst som vanligt så se till att starta nära dom du, då får du ett par lätta och bra farms redan från starta..:)
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Eller så kan du börja i nordöst där min/andras stam kommer att etableras ^^
 

DeletedUser

Guest
ni som är typ elite var ska ni börja så jag kan joina er stam
 

DeletedUser

Guest
Elite kan man inte säga men jag antar att du menar stamen ELITE?
 

DeletedUser

Guest
Jag funderar på att starta i NV ^^

Alla n00bs ( nästan ) väljer juh de översta så man får mkt farmer + att byarna ligger tätt så de blir mkt att farma .

Till skillnad från v6 där jag inte har en kott vid mig känns de som :/ går seegt på v6 nu xD


men som sagt , NV e mkt n00bs men också en hel del bra spelare , jag rekomenderar Sydöst för din del.


MvH
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Startade som först idag (i NV) ;) Men har redan klarat 2.000 strecket ;) FAN VAD NI Ä DÅLIGA :p
 

DeletedUser

Guest
Är man inte med i en pre stam så kolla vars de stammarna startar och välj utifrån vilka du inte vill möta.
Eller så tar du svåraste möjliga, Manel och co ska ju köra så kolla vars de startar ;)

Man ska ju komma där det roliga är :eek:

det är inte roligt att bara kunna äga hela området utan lite motstånd
 
Topp