Vad tycker ni? (RATE)

DeletedUser

Guest
Tjenare killar och tjejer :)

Här är mina sign som jag har jobbat på under dagen.

5v9t2.png

1043hug.png

335czyq.png

Vad tycker ni?

Var snäll och rata från 0-10 :)

stalker_wp_01_1024.jpg
mvh duffenergy
 
Senast redigerad av en moderator:

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Kool, men originalbilden var snyggare. Det säger dock mer om originalbilden än din bild i det här fallet :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Den första är helt klart snyggast. En lätt 8,5a :) Den andra är mer typ.. lite för gangstah, typ 5.
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Den första är grymt snygg och den andra går in under kategorin riktigt snygga. Dock att tråden ligger på fel plats är inget som imponerar men vi tar väll och fixar det genom att flytta den dit den ska vara.
 

DeletedUser

Guest
Den första är grymt snygg och den andra går in under kategorin riktigt snygga. Dock att tråden ligger på fel plats är inget som imponerar men vi tar väll och fixar det genom att flytta den dit den ska vara.

Okej! :) Ah jag var här och tittade lite och bestämnde mig inte om vilken tråd ja skulle lägga den men tack iallafaall :D
 

DeletedUser

Guest
Jag anser att den andra bilden var snyggare, och med mycket mer potential. Bilden ser ut att ha ett djup dit pistolen pekar, lägg till omgivning eventuellt en annan man och den skulle vara en 10/10!

Edit:
Fick lite nostalgi nu när jag såg att det var stalker ^_^
 

DeletedUser

Guest
Jag anser att den andra bilden var snyggare, och med mycket mer potential. Bilden ser ut att ha ett djup dit pistolen pekar, lägg till omgivning eventuellt en annan man och den skulle vara en 10/10!

Edit:
Fick lite nostalgi nu när jag såg att det var stalker ^_^

Tack! Ska tänka på detta till nästa gång.
 

clown

Member
Reaktionspoäng
0
MÅSTE bara påpeka att bild 1 är ganska lik en bild i COD black ops,

Men helt klart fina 8/10
 
Topp