Vad skall man göra?

DeletedUser

Guest
Vad skall man göra när man blir anklagad för spion och man nekar till det men ingen tror än?
Jag har råkat ut för det just nu.

//lollolos
 

DeletedUser

Guest
Du kan antagligen inte göra någonting, tyvärr. Varför blev du anklagad för att vara spion överhuvudtaget?
 

DeletedUser

Guest
Vad skall man göra när man blir anklagad för spion och man nekar till det men ingen tror än?
Jag har råkat ut för det just nu.

//lollolos

Med tanke på vilken stam du är med i och att du har cirka hälften av stammens samlade poäng så är ju Amfeta´s andra förslag väldigt bra :)
 

DeletedUser

Guest
Gå med i stammen som man anklagas vara spion åt är också trevligt. :)
Var så jag kom med i MASH på V3 ^^

Och adla dem efteråt givetvis!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Erbjud hälften av byarna som bevis att du ej är spion!

De är nog de bästa förslaget här iaf...innehåller iaf inte backstabbing! ;)
 

DeletedUser

Guest
Är man falskt anklagad att vara spion så finns inte ordet backstabbing längre :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, det är lite svårt det när så många har sett brevet där du erkänner spioneriet (däribland jag själv).

Tror inte det är så mycket att göra. När man har sett brevet med erkännandet, plus flera andra brev som pekar åt samma håll, då är det den mänskliga naturen som gör att man inte tror på den personens oskuld även om denne person sedan nekar till spioneriet efter erkännandet.

Man får då försöka hitta en stam som inte bryr sig om att man har spionerat, eller som inte vet om det. Ser dock att du har hittat en ny stam nu.
 

DeletedUser

Guest
he he var du spion nu igen lollos?? du erkände för ett tag sen när vi spelade i R-GOTH att du gett AT info om nåt(kommer inte ihåg vad) läste brevet då du erkände....he he kanske dags o lägga ner det med spioneri verkar ju gå sådär för dig, men men. lycka till...
 

DeletedUser

Guest
och man är ju dum om man rekänner xD

för mig e det ganska lätt att övertyga de att jag inte e spion (även om jag kanske skulle vara det)för jag e bra på diplomati ^^
 

DeletedUser

Guest
och man är ju dum om man rekänner xD

för mig e det ganska lätt att övertyga de att jag inte e spion (även om jag kanske skulle vara det)för jag e bra på diplomati ^^

mmm förstår det, o att skriva såna här inlägg på externa forumet ökar ju bara din trovärdighet....
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle alldrig spionera HoT!!!!!! Detta vet alla HoT medlemmar
 

DeletedUser

Guest
Jag har också blivit anklagad för spioneri. men eftersom dom saknat bevis som t.ex mail som dom letade efter som jag aldrig skickat så blev jag aldrig kickad. ibland blir man förvirrad över hur folk kan reagera för att man har en fiende som personligt allierad. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hum

Hade jag blivit anklagad för spioneri hade jag inte känt mig speciellt bekväm i stammen i vilket fall som helst och lämnat. Men oftast ingen rök utan eld ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är så att jag har spelat i HoT i 3 år nu, så lite konstig om jag blir spion.
 
Topp