Vad säger Tyskarna om klagomålen?

GrisSlaktaren

Member
Reaktionspoäng
0
Hej!
Nu den senaste tiden ökar klagomålen allt mer från spelare. Det klagas på premfunktioner, event och allt möjligt.
Det jag funderar över gäller särskilt premfunktionerna men också detta event. När ni i teamet pratar med tyskarna som styr detta, vad säger de? Lyssnar de på klagomålen och förstår problemet? Eller har de tänkt att låta allt vara som det är nu?

Personligen anser jag att det hade varit bra att veta vad de har för planer eftersom det kan vara avgörande för hur jag ser på min framtid här på .se

Tack på förhand!
//GS
 

DeletedUser

Guest
Hej GrisSlaktaren.

Feedback är bland det viktigaste för ett företag, speciellt ett spelföretag.

Den feedbacken som har kommit angående det här eventet har förts vidare till min chefer i Tyskland och en ändring har redan kommit.

Vänligen se mitt tillkännagivande här.

De lyssnar alltid och har alltid som mål att göra så många spelare nöjda som möjligt, men detta är inte så lätt som många tror. Gör ett företag inte sina kunder nöjda så finns det risk för att de förlorar kunder så att ha något annat mål är ologiskt.

Som du kan se av den senaste informationen så har vi fört vidare eran feedback som har behandlats av personerna i Tyskland och en lösning har kommit fram.

Jag hoppas att detta ger lite plåster på såren som har dykt upp och att ni kan ha ett fortsatt trevligt event.
 
Topp