Vad minns du bäst från V8?

DeletedUser

Guest
Eftersom V8 är över så tänkte jag starta upp en tråd där ni själva få berätta vad ni minns bäst från V8 :) Har ni några fina minnen som ni vill dela med er eller kanske nån speciell viktig händelse som påverkat V8 som mest?

Berätta gärna om era tankar!


/Zonic
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Mudde jag blev adlad:D

Och så kommer jag ihåg när du skickade allt ditt of och deff på jon.gigi, när han spelade på v.8:D

Han fick något med 100 mille i obf för det:D du hade 8 mille han 90k!!

Det var nog det ända mudde.

Ha det så bra//
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
konstant hot från högre stammar, ledare av mindre stammar, och den jävla humorn som var i Typedo <3
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
kommer ihåg när DU bildades. Blev glad och trodde att de skulle kriga mot urbanT men det hände aldrig.
Kommer ihåg när trashcan73 var med i stammen (eller var det hans tjej?).
Kommer ihåg en adels krock med en urbanT spelare.
 

DeletedUser

Guest
minns när ca halva urbanT gråade sig och spelare som låg på 50k växte till millen på några veckor av allt barb adlande:p
Minns att adlingssystemen var sjukt skoj
 

DeletedUser

Guest
Jag minns stammen narr med mycket värme!
och stammen Mori med alla dess medlemmar och akademier, en stam som var väldigt rolig och som jag skulle vilja tacka för att de stod ut med mig! ; )

Sen sist men inte minst IGS.... vad ska man säga?
Vi hade höga ambitioner som vi införlivade! Grymt kämpat allihopa, många timmar och många anfall blev det, men vi fixade det tillslut!
 

deadmetaö

New Member
Reaktionspoäng
0
Minns när ja låg i k33 och arbetade mig upp till min första mille:)
Började adla byar från en i urban som hade 4-5 mille i samma kontinent, efter ja hade tagit ca 30 byar bad han 2 av sina stampolare att rensa alla mina byar så att han kunde adla dom, då fanns de inte mkt man kunde göra men ja var så otroligt nöjd för ja tog nog mest byar från urban av alla i UT:)
 

DeletedUser

Guest
Ja jag får nog säga att min tid i "c.a.c" var riktigt roande, sen en bra stund i "IMI", men när urbant körde över halva vår stam va de mindre skoj, dock finns jag kvar endast för att trashcan var en god man;)
Kriget mot =GVRD= var väl egentligen den enda riktiga motgången jag haft och fått ligga i.
Jag minns även när trash skapades för att slå samman oss kvarvarande:) Efter allt gnäll så tackar jag nog trots allt wartrend att han tog med sigge;)
Jag minns även dagen då zonic sa han skulle hålla 2a platsen men sen en dag så spann jag om den jäveln;)
Ja och IGS då:) Minns och tackar alla som förstod felet i wtrash och hängde med mig vidare in på en helt ny bana!
 

DeletedUser

Guest
:)

Jag minns när jag lämnade kö till en i IGS när jag själv vad med i stammen och han skickade alla mina trupper till en barbarby sen vart jag adlad :)
 

DeletedUser

Guest
Efter allt gnäll så tackar jag nog trots allt wartrend att han tog med sigge;)

HA HA HA!!! ja vi hade inte direkt någon enkel start du och jag!

Vilken tur att vi var mänskliga nog att tänka om, jag trivdes väldigt bra i IGS!

Tack som fan för att du inte slängde ut mig i början ; )
 

DeletedUser

Guest
Jag minns även dagen då zonic sa han skulle hålla 2a platsen men sen en dag så spann jag om den jäveln;)

hahahaha, jag blev ju inkallade till läkarprogrammet så jag kunde tyvärr inte fortsätta med TW överhuvudtaget. Idag har jag inte ens spelat TW på flera månader för jag har knappt nån tid för nånting annat utöver studierna.

Sen försvann lite av motivationen efter UrbanT-tiden då vi vann i princip allt redan som vi kunde vinna. Men jag vill ändå berömma er för hur mycket tid ni lagt ner på detta! 100 % av hela världen är ju historiskt och beundransvärt! Alla som varit med och bygga upp detta ska ha credz för det!

För att vara helt ärligt så hade jag nog också fortsatt med TW och V8 om jag inte hade hoppat in till läkarprogrammet. TW är förbaskat roligt och inte snackar om alla sköna profiler här i communityt där folk är sociala och har skoj med varann.



Och bra jobbat: 740Fors - du som tog över stafettpinnen och ledde stammen vidare mot 100 %-dominans-segern! Härligt!
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Alla som varit med och bygga upp detta ska ha credz för det!

Alla som spelat på V8 då?.... många bäckar små blir en stor å, en damm gör det hela till en mindre å. I detta fall är denna damm alla i IGS, även dem som är den mindre å'n, alla andra står bakom dammen och får inte längre komma fram.
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Blev adlad av UrbanT
Joina IGS
Vann världen!!!


(och taipan9's bra försök till att skämma ut sig själv!) :D
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
haha vrål-åkes mass attack på mig ;)
vi hade rätt skoj han/hon o jag tog en by här o där av varandra.. hahaha
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Jag minns när jag var under attack av en top 10 spelare. Jag fick nog ingen assistans från andra och överlevde i några dagar. När spelaren erövrade byarna så komm jag till sydöst tror jag och samma sak hände där fast i slutet av 2 olika spelare och nu så hadde jag mindre trupper för att det var mindre byar och de flesta trupperna dog vid min huvudby så när jag blev adlad så var det slut. V8 var en bra värld fast tyvär så blev jag adlad :D
 

DeletedUser

Guest
Zonic : du har alltid massa undanflykter;) erkänn bara du var slöare;) Dock saknade jag dig när du försvann:( hade hoppats på en ärlig, långdragen match om 1a/2a platsen:D
Ja får hålla med om att de finns mycket sköna glidare i tw alltså:)

Tackar för din beröm, dock hade de aldrig fått utan alla stammisar, alla gör sin del:)

Sigge: haha, i första början hade jag ingen talan, men sedan så skulle jag aldrig slänga ut dig;) bara ledsen att vi ej fick med dig tidigare;)
 

toxii

Member
Reaktionspoäng
0
jag minns bäst när jag blev kickad från -UT- familjen för dom trodde jag va en spion :( och sen gick med i IGS som är den bästa stammen jag har varit med i på v8 :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Haha ja det var nog de mest pinsamma som hänt, tror de va jocke(?) som gjorde ett fake pm till dady att du skrivit nått, -ut- litar blint på fienden och kickar ut dig:D de var inte ens vidarbefodrat utan eget skrivet:D
 
Topp