Vad händer tråden.

DeletedUser

Guest
Ja vad är aktuellt på v2? Just nu om vi ska snacka extärna så är detta som pågår..


Inget...

Senaste post före mig
28th November 2009 22:13

Ryck upp er!
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Det pågår en jäkla massa..men de som inte är berörda kanske inte vet om det..eller också är ni bara dåligt informerade.. :cool:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Solace splittras. I nuläget finns det minst 5 nya stammar med Solace spelare (Solac2, Solac3, GO, KÅ53 och KÅÅL).
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som tycker att detta är en tråd som är väldigt lik ryktestråden?

Visa att det är skillnad, och visa att den här tråden ger en positiv förändring, så får den vara kvar, okej ? :)
 

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som tycker att detta är en tråd som är väldigt lik ryktestråden?

Visa att det är skillnad, och visa att den här tråden ger en positiv förändring, så får den vara kvar, okej ? :)

Kul att du jobbar för ett aktivt forum iaf.:)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Är det bara jag som tycker att detta är en tråd som är väldigt lik ryktestråden?

Visa att det är skillnad, och visa att den här tråden ger en positiv förändring, så får den vara kvar, okej ? :)

Ryktestråden är väl just det.. En tråd med rykten. Denna tråden innehåller ju det som faktiskt händer...vilket då inte är ett rykte och därmed inte platsar i en ryktestråd...eller?
 

DeletedUser

Guest
Ryktestråden är väl just det.. En tråd med rykten. Denna tråden innehåller ju det som faktiskt händer...vilket då inte är ett rykte och därmed inte platsar i en ryktestråd...eller?

+1

Tycker att den här tråden var en bra idé!:awsm:

Jag kan informera att TCO och DO är i krig. Är inte insatt i v.2 men det hindrar mig inte från att bidra med någonting! :)
 

DeletedUser

Guest
Nå inaktiva forumsas, vad händer. Dela med er av det senaste :) Nyfiknare person än mig finns inte :)
 

DeletedUser

Guest
va äre med alla dessa v4 stam namn som ploppar upp...speciellt sånna som vi för närvarande slaktar(i v4) och som av nån anledning försöker rekrytera mej på denna världen... måste vi jaga dom hit för att döda dom en gång till eller?? :(
 
Topp