Vad hände med?..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Tja!

Jag har alltid undrat vad som hände med ALLY- N,S,W,E alliansen. Vet att ALLY-S blev BMF igen men vad hände med de andra väderstrecken? Döptes de också om eller upplöstes stammarna?..

Tackar för ett svar då detta varit något jag grublat över en längre tid..


MVH
Crille
 

DeletedUser

Guest
Alla stammarna i ally hade från början allians. Dem gick sedan samma till "en o samma" stam.. Så kallad ALLY..

Detta funkade väl inte pga sammanhållning mm. Många ledare som ville mycke olika..

Stammarna gick tillbaka till sina gamla stamnamn, BMF, FLASH o HMG..

Ingen av dessa stammarna klarade av pressen o nästan alla är borta nu förutom några få spelare..
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
okej, tack för det snabba svaret:)

Moderatorn kan ta bort tråden om ingen annan vill tillägga något?

MVH
Crille
 

DeletedUser

Guest
Då jag tillhörde en av ledarna i alliansen A-S, A-N osv...

Vi hade som Zirza säger en allians med dessa stammar, men några inom ledningen för Flash, BMF och någon till, ville att eftersom alliansen var så bra att vi skulle dela upp spelarna efterväderstrecken.

Dock så var det flera av alliansens medlemmar som var såpass svaga och nybörjare så standarden sjönk snabbt på de flesta av Alliansens stammar. Detta ledde med att vi hade diplomatiska konflikter och även svaga spelare som inte borde vart med i stammen lett till att alliansen tillslut vart splitrad och vi förde en egen politik och arbetsätt i stammarna istället.

Tyvärr var det försent att kunna göra något av Flash tyvärr :/ Men stammen började falla snabbt när jag avgick som ledare och krigs strateg då ledningen endast hade en riktigt aktiv person kvar. Anledningen var interna konflikter i ledningen, felaktiga ageranden i plural som var emot medlemmarna och inte för.


Hoppas de var ett mer svar du ville ha? :thinking:
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Då jag tillhörde en av ledarna i alliansen A-S, A-N osv...

Vi hade som Zirza säger en allians med dessa stammar, men några inom ledningen för Flash, BMF och någon till, ville att eftersom alliansen var så bra att vi skulle dela upp spelarna efterväderstrecken.

Dock så var det flera av alliansens medlemmar som var såpass svaga och nybörjare så standarden sjönk snabbt på de flesta av Alliansens stammar. Detta ledde med att vi hade diplomatiska konflikter och även svaga spelare som inte borde vart med i stammen lett till att alliansen tillslut vart splitrad och vi förde en egen politik och arbetsätt i stammarna istället.

Tyvärr var det försent att kunna göra något av Flash tyvärr :/ Men stammen började falla snabbt när jag avgick som ledare och krigs strateg då ledningen endast hade en riktigt aktiv person kvar. Anledningen var interna konflikter i ledningen, felaktiga ageranden i plural som var emot medlemmarna och inte för.


Hoppas de var ett mer svar du ville ha? :thinking:

det blir bra så:) Nu har jag troligen pejl på läget.

MVH
Crille
 

DeletedUser

Guest
Finns inga kassa stammar de finns bara lite sämre stammar!

So it has to be.
 

DeletedUser

Guest
Vad är det för skitsnack? Klart det finns kassa stammar..

Och då antar jag att du inte har så pass mycket respekt då nej att se detta spel o visa god min till även mindre duktiga stammar och lede fi som sej bör?.

Skitsnack? Nej men har vet nog att ta alla på samma våglängd tills det visat sej annat.
klankar ej ner på mindre lyckad stam försen de/dem har verkligen förtjänat de.


Antar att du var med i någon av de tidigare nämnda ;)

Nope inte de heller jag är ARVáre i mitt hjärta och kommer förbli där med ;)


Besides man ska aldrig någonsin räkna ner någon stam oavsett storlek eller vilka spelare som sitter på kontona.

De är iaf vad jag anser ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haroo, du har väl inte så mycket att komma med alltid eller hur, flera av dina byar kanske gör bättre under mitt acc ;)

Det finns dåliga stmmar, visst men för stammen är dålig är inte alla i stammen dålig. Och denna tråd var en fråga om vart den tog vägen :)
 

DeletedUser

Guest
Han kan en del ja, men kanske inte ska säga att en stam är dålig. Alla spelare är inte proffs, eller ingen är det, men det finns bättre spelare och sämre :)
 

DeletedUser

Guest
Han kan en del ja, men kanske inte ska säga att en stam är dålig. Alla spelare är inte proffs, eller ingen är det, men det finns bättre spelare och sämre :)

Klart man kan säga att en stam är dålig om den nu är det ;) Ja det finns olika bra spelare men man lär sig utav att spela så även dom sämre spelarna kan bli bättre om dom lär sig utav sina misstag.
 

DeletedUser

Guest
Frågan är besvarad + att ni börjar glida över till en diskussion som handlar om stammar kan vara dåliga eller ej;)

Låser tråd*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp