vad fail av admin

DeletedUser

Guest
Hallå!
jag har blivit internadlad och nu kan jag inte inte se eller göra nått i stammen elr min profil osv.
 

DeletedUser

Guest
det var konstigt det hände mig också! Det måste vara något konstigt fel i v8 så att man inte kan börja om. :thinking:


Det är för att blockera nya personer att börja spela i V8.
Fast vi som redan spelar borde väl i alla fall så SE inne i V8.
en by behöver jag inte för jag blir ändå internadlad i alla fall.
 

DeletedUser

Guest
Beskyll inte administratören för att världen befinner sig i stängnings fas. Att värld 8 skulle stängas har varit önskat länge av spelare, därför kan man inte nyregistrera eller börja om nu. Därför har du nu blivit utfryst när din sista by har blivit adlad.

Ingen by = Inget spel på V8, i det inkluderas tillgång till stammen och dess forum.

Vad jag vill ha sagt är enkelt: Kom inte och gnäll över konsekvenserna av att världen stängs, när det varit gnälliga önskemål om att stänga världen.
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
haha konstigt att folk inte läser forum utan anklagar admins för att stänga ute dem
många som undrar varför vi adlar upp allt..
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker dem borde skicka ut ett PM till alla spelare om att världen är i nedstänging (stavning?) då inga missförstånd blir till, något för admins att tänka på? o.o
 

DeletedUser

Guest
Vi har försökt förklara det för dem, men de vill inte lyssna på det örat, utan hänvisar alltid till forumet. Tyvärr så är det inte så många av 1-10byar spelarna som har hittat till forumet än och hela tiden frågar varför vi anfaller dem.... Det var tjatigt ett tag, men nu är de inte så många kvar, så vi kan nog stå ut med att svara på de få pm som kommer nu.
 
Topp