Vad är ert roligaste/bästa minne från v.29?

Victorinox

New Member
Reaktionspoäng
3
Då forumet känns lite småtråkig och dött för tillfället (förutom novas poster) så tänkte jag göra ett försök att få igång någonting :D

Precis som rubriken lyder, vad är ert roligaste/bästa minne ifrån v.29?

Jag börjar! :D

Mitt bästa minne ifrån denna världen var när jag fick lära känna Göran och Isabelle. Jag trodde aldrig någonsin jag skulle komma någon så nära som jag gjort mot dessa två. Trots att jag vart en liten buse och hittade på en del skit under världens gång så var detta två personer som alltid ställde upp och alltid fanns för en. Två underbara personer som fick mig att se spelet på ett helt annat sätt, att vinna inte är allting. När jag klev in på världen fanns det bara en sak i mitt huvud vilket var att vinna till varje pris, oavsett vad. Men kan nu med handen på hjärtat säga att jag aldrig någonsin igen tänker bryta emot spelets regler och syssla med den skit som jag höll på med innan.
Detta är tack vare dessa två personer, något jag är evigt tacksam för.

Det absolut roligaste ifrån världen måste ha varit när floding delade kommandon med Jenny (fiendespelare) och skulle köra någon liten offensiv emot mig med massa tåg. Vad som var så roligt var att vi hela tiden såg hur han delade upp tågen och allting. Detta pågick under ett par månaders tid utan att han lade märke till någonting. Kommer aldrig glömma hur jag garvade ihjäl mig vartenda gång han började skicka attacker :D :D

Får även tillägga att nätterna tillsammans med Göran var de roligaste nätterna under hela v.29. Vi kunde snacka i flera timmar där vi bara planerade offensiver emot vamp (huggormen). Inget särskilt egentligen men jag personligen tyckte det var en av de roligaste tiderna.

Vad är ert bästa/ roligaste minne ifrån värld 29?


Inget hat är ni snälla. Detta är endast ett försök till lite aktivitet på externa och då det faktiskt kan vara kul att höra andras historier.

Hälsningar
Victorinox
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ska medge att trotts denna fucked up värld så har det funnits många tillfällen att garva rätt rejält!

1. Floding <3
Som även Vitcor nämnde ovan. Under kriget mot Oense när jag än satt på React så en dag från ingenstans ser jag bland rapporterna; Floding delar nu kommandon med dig.
Tydligen så va Floding och orginalReact vänner i början av världen, och floding skulle dela kommandon med hela stammen, men drar även in alla vänner = mig. Detta pågår i 1-2 månaders tid, innan jag får ett PM av han, och tänkte; FUCK han har upptäckt de. Men nej, han undrar vrf vi är vänner, men märker inte av delade kommandon vilket gör att detta fortsätter i ytterligare 1 månad till innan jag slutligen får ett PM att garva friskt åt när han upptäcker detta. Framförallt hade jag och Victor väldigt kul med detta då han körde en hel del där. Utöver det så är den en dag när Lord De Camp börjar tappa massa byar utan förvarning. Spelaren är inaktiv, men Floding hjälpte oss att snipa, vägga och retakea trotts att kontot stod tomt. För att inte nämna spelarna i Oenses reaktion när detta kommer fram!

2. Spartas skypechatt. Efter att jag gick till Vamp så under tiden kriget mot Oense fortfarande var igång så fanns jag med i Spartas skypechatt. Detta va de givetvis medvetna om, så va mesta del gött surr där och när de började dra ihop sig krig mellan Vamp och Sparta så hölls info utanför. Oavsett så i samma veva som NG skulle gå in i Sparta frågade jag Samuel/Mimung om vi skulle köra ett kul prank på dem. Så ett par spelare från NG kommer in och kriget ska dra igång när som. Vi sitter och smäller i dessa att jag är den huvudsakliga ledaren i Sparta, trotts att jag spelar i Vamp och vi snart ska kriga. Så de går en bra tid och tror att Mimung och Heng verkställer beslut, men att i grund och bottnen så är jag högst hönset i stammen jag inte ens spelar i. Flertal köper detta till fullo, och när jag börjar få massa frågor om vad de får och inte får göra så kändes de lite overkill och vi la ner den charaden och jag lämnade chatten. Dock otroligt underhållande att de köpte hela konceptet om en ledare i fiendestammen utan att ifrågasätta det.

3. Insua/Mesuts fantastiska raseribrott mot Permabannade kan inte gå obemärkt.
 
Reaktionspoäng
0
Ska medge att trotts denna fucked up värld så har det funnits många tillfällen att garva rätt rejält!

1. Floding <3
Som även Vitcor nämnde ovan. Under kriget mot Oense när jag än satt på React så en dag från ingenstans ser jag bland rapporterna; Floding delar nu kommandon med dig.
Tydligen så va Floding och orginalReact vänner i början av världen, och floding skulle dela kommandon med hela stammen, men drar även in alla vänner = mig. Detta pågår i 1-2 månaders tid, innan jag får ett PM av han, och tänkte; FUCK han har upptäckt de. Men nej, han undrar vrf vi är vänner, men märker inte av delade kommandon vilket gör att detta fortsätter i ytterligare 1 månad till innan jag slutligen får ett PM att garva friskt åt när han upptäcker detta. Framförallt hade jag och Victor väldigt kul med detta då han körde en hel del där. Utöver det så är den en dag när Lord De Camp börjar tappa massa byar utan förvarning. Spelaren är inaktiv, men Floding hjälpte oss att snipa, vägga och retakea trotts att kontot stod tomt. För att inte nämna spelarna i Oenses reaktion när detta kommer fram!

2. Spartas skypechatt. Efter att jag gick till Vamp så under tiden kriget mot Oense fortfarande var igång så fanns jag med i Spartas skypechatt. Detta va de givetvis medvetna om, så va mesta del gött surr där och när de började dra ihop sig krig mellan Vamp och Sparta så hölls info utanför. Oavsett så i samma veva som NG skulle gå in i Sparta frågade jag Samuel/Mimung om vi skulle köra ett kul prank på dem. Så ett par spelare från NG kommer in och kriget ska dra igång när som. Vi sitter och smäller i dessa att jag är den huvudsakliga ledaren i Sparta, trotts att jag spelar i Vamp och vi snart ska kriga. Så de går en bra tid och tror att Mimung och Heng verkställer beslut, men att i grund och bottnen så är jag högst hönset i stammen jag inte ens spelar i. Flertal köper detta till fullo, och när jag börjar få massa frågor om vad de får och inte får göra så kändes de lite overkill och vi la ner den charaden och jag lämnade chatten. Dock otroligt underhållande att de köpte hela konceptet om en ledare i fiendestammen utan att ifrågasätta det.

3. Insua/Mesuts fantastiska raseribrott mot Permabannade kan inte gå obemärkt.

Fortfarande står jag för det jag gjort även om det var för några månader sen.. Inte så att han var helt perfekt heller :):cool::cool::cool::cool:
 
Senast ändrad:
Topp