Vad Är Detta?

DeletedUser

Guest
Hahaha känner igen det även från ett annat spel(du vet vilket Benzo).
KattRag kan nog också minnas våra diskussioner där. Och vad försummelse av andra stammars åsikter kan leda till. Det fungerar så länge man har övertaget. Men det är ju inte alltid att högre poäng avskräcker krigssugna vinterkrigare. :)
Efter dem skidat fram kan man ju alltid "vänta på värld 2" :eek:

Jo jag vet och det bidrar till intrycket. Jag har ju aldrig haft direktkontakt med wcw-K eller GOW. (GOW fanns inte när jag slutade). Slutade dock med det-andra-spelet i samband med att jag slutade med TW. Hoppas det går bra för er!

Ser fram emot att mötas i det tredje spelet (Battlefield 2) någon gång.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
men var väldigt missnöjd över cribbas ledning i slutet då han "la" sig för enkelt för mash, därav att jag la av..

Om du har spelat med -ST2- så vet du att vi är flera i ledningen och hur vi gör i stammen när vi skall ta beslut. I just detta fallet så slogs vi ju inte bara mot MASH, vi hade dessutom NoD och tjkekan att fightas mot. Freden vi tog var nödvändig, för överlevnad, och för att kunna internadla bort konton.

När det gäller ditt missnöje över mitt ledarskap så kan jag bara beklaga och tacka för ditt bidrag till stammen och önska dig lycka till, där du nu är...............:)
 

DeletedUser

Guest
Vi säger bara så här alla stammar som finns kvar i toppen på Värld 3 är värda sina platser eftersom dom är där dom är något rätt måste dom gjort eftersom dom är där dom är just nu Pratar så klart om GoW MASH -ST2- DVH CAF2 Elite och LCN dom sju stammarna är verkligen grädden av eliten spelar smart vänner med dom som man känner bra eller bara inte vill kriga mot

Cribba leder -ST2- bra tycker jag jag menar dom är stora och starka eller hur? sen är han inte ensam heller

Ps. GoW är bäst ;) ds.
 
Topp