Vad Är Detta?

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Man minns ju än idag vilket roligt krig det var på den tiden ni hette nwcw-k:)
Inte en lugn stund man kunde ha då vi krigade. Det small mest hela tiden och var man inaktiv i 10 minuter så stog man där med byxorna nere;) samma sak gällde då MASH krigade mot st2.

Riktigt synd om 2 så gamla fina och hederliga stammar ska tråka ihjäl varann med ett meningslöst krig.
 

DeletedUser

Guest
som dazzle säger! ni har många duktiga spelare och ja "kriget" är ebbat ut ganska rejält, från att ha varit ett världskrig till att vara ett ganska lungt v3. är väl egentligen bara lcn vs dvh som körs stenhårt.

summakardemumma jag personligen skulle väldigt gärna se ett 2-3 månader långt uppehållstillstånd i sommar. fy fan va värdelöst det är att spendera sommaren/semestern framför datorn. så bortskämda är vi inte att vi kan kasta bort soldagar eller hur ;)

så vapenvila på hela v3 from 10 juni tom 31 aug kanske. kan även fungera som en fin liten protest mot dom nu dubblade priserna på premium..... (finns ju inte så mycket att göra om man inte krigar så prem behövs ju inte :awsm: )
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det låter som ett utmärkt förslag till spelarna på denna världen. Det har vi med råge förtjänat och tänk vad skönt det skulle vara?

alla topp stammarna komma överens om att inte kriga på ett bra tag, typ ditt förslag, så får vi göra upp till hösten istället:)

Om man analyserar det krig som pågår så har ni tagit 400 byar av en spelare som tillhörde er från början, och vi tog 500. Är det ni då eller vi som vunnit på det? Kriget fortsätter i månader till. över hela sommaren och ni tar 300-400 byar av mig. Har ni fortfarande vunnit? Vi borde enligt mina beräkningar, fortfarande ligga på 100 plus, om vi inte har värvat in någon fler spelare från er eller från någon annan stam.

Så i mina ögon är detta "krig" totalt meningslöst och borde gå att lösa ut på ett smakligt sätt för båda parter, men då krävs en seriös dialog mellan ledningarna i våra stammar.
 
Senast ändrad:

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Ursäkta för fylleinlägg som jag kanske egnetligen borde låta bli att skriva

Men GoW, ni är söta och jag gillar er <3. Besök mig gärna mer, men inte när jag inte har tid att ta hand om era söta yxmän. Kanske vore det bättre om ni inte skickade dem alls då de inte brular göra någon nytt'! ;)

Puss och gonatt! Fy för er som utnyttjar mitt godnatt och anfaller mig nu
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Hehe ingen är ute efter att skrämmas heller. Sen att vi haft lite semester ett tag är väl inget att väcka sån uppståndelse över? Det var ju evigheter sen vi hade det så här lugnt, till och med år skulle jag tro så det tycker jag vi förtjänat. Eller det kanske är nåt annat som irriterar dig? Fel tid i månaden? Kvarskatt?

Semester?!? Du adlar ju barbarbyar som ligger bredvid mina som en tok. Men det kanske är semester för dig ;)
 

DeletedUser

Guest
Den sista är för mig mest intressant. Den visar att de lyckades ta de flesta av byarna från en spelare som vi värvade av dem. Han hade väl cirka 700-900 byar när han gick över, och sen anföll de honom.

Det var Uqk123 som jag pratar om.

Känner Uqk123 IRL och han var grymt inaktiv vid den tiden också .. Dessutom (om man ska tro på honom :awsm:) så var det inte direkt något bra läge han kom in i på kontot . Byar överallt, ingen ordning på nånting och knappt någon deff kvar överhuvudtaget.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det var en mycket bra beskrivning av läget som var. Det gick inte att försvara hans byar, och utgången var klar.
Nu finns han inte mer i denna världen. Men det skall erkännas att GoW tar byar av andra spelare också, och att vi tar några av dem.

Hur som helst så skulle det vara skönt med en ledig sommar, den första på 3 år i så fall.........................:awsm:
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
som dazzle säger! ni har många duktiga spelare och ja "kriget" är ebbat ut ganska rejält, från att ha varit ett världskrig till att vara ett ganska lungt v3. är väl egentligen bara lcn vs dvh som körs stenhårt.

summakardemumma jag personligen skulle väldigt gärna se ett 2-3 månader långt uppehållstillstånd i sommar. fy fan va värdelöst det är att spendera sommaren/semestern framför datorn. så bortskämda är vi inte att vi kan kasta bort soldagar eller hur ;)

så vapenvila på hela v3 from 10 juni tom 31 aug kanske. kan även fungera som en fin liten protest mot dom nu dubblade priserna på premium..... (finns ju inte så mycket att göra om man inte krigar så prem behövs ju inte :awsm: )

haha, detta hade ju varit ganska nice faktiskt. Om då ledarna för de stora stammarna kommer överens om det på de andra världarna också skulle nog sätta sina spår i Innogames kassa. även fast dem har (cirka) 36 andra länder som är stora nog att försörja spelet´s massiva utveckling under de månaderna.
 
Reaktionspoäng
0
Men varför spela spelet om man inte vill ha krig?

Och vad räknas som ett bra krig som inte är stillastående? Är det meningen att alla stammar ska splittras åt höger och vänster så att det blir gratisadling överallt?

Cribba, kanske har du bara tröttnat på hur geografin ser ut just nu?
 

DeletedUser

Guest
Oppfinnarjocke, har du tröttnat? Du har inte allt för många byar kvar...
Om man ska spela spelet får man ju kämpa lite iaf. :)

Ett bra krig är när det tas många byar varje dag, och attacker ute hela tiden. Inget latande som det lätt blir på långdragna krig.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Men varför spela spelet om man inte vill ha krig?

Och vad räknas som ett bra krig som inte är stillastående? Är det meningen att alla stammar ska splittras åt höger och vänster så att det blir gratisadling överallt?

Cribba, kanske har du bara tröttnat på hur geografin ser ut just nu?

Jag personligen har inget emot krig då det är en av beståndsdelarna i spelet, Men ett krig som inte leder någon vart utan man byter samma byar med varann månad efter månad är rent livsfarligt som läget är just nu på v3 enligt min åsikt. Både st2 och GOW har hungriga grannar som lockas att ta chansen att slå i sidan på dom.
 

lord thitlies

New Member
Reaktionspoäng
0
Skitskojjigt :D utslagna innan sommaren 2010?

Varje dag i krig mot ST2 är ju en semester. Byar på rea förfan ut med det gammla och in med det nya.

Ni vet inte vad som händer med er det är det som är det roliga (y)

Molle
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -ST2-
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Lord Thitlies

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 4
Skillnad: 2

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 52,218
Sida 2: 34,840
Skillnad: 17,378

image.php


Ut med det gamla in med det nya, här är det rea.. :rolleyes:
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Skitskojjigt :D utslagna innan sommaren 2010?

Varje dag i krig mot ST2 är ju en semester. Byar på rea förfan ut med det gammla och in med det nya.

Ni vet inte vad som händer med er det är det som är det roliga (y)

Molle

Tillåt mig: hihihihiihi

Händer ju inte så mycket från någon sida just nu. Ganska låst läge på grund av avstånden osv.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Bara för din information så kan vi läsa TW stats och försöka tolka de siffror och statistik som finns där.:rolleyes:

vi vet nog mer än du tror.....................................:)
 

DeletedUser

Guest
Måste vara det bästa kriget i V3´s historia, man kan gå in nån gång i veckan och bara skicka rens, oavsett vilken sida man är på ;)
 

DeletedUser

Guest
Om nu GoW sätter oss på plats så grattulerar jag dem, om det inte är värre, än så här. Du kan ju fråga Fiskarna eller WCWMA om vi satte dem på plats, och jämföra det med GoW´s insats?


Hur svårt kan det vara att sätta en stam på plats som har nästan hela världen mot sig samt en inaktiv ledning? (syftar nu självklart på wcwMA)

Du tar åt dig för mycket ära för att wcw försvann, ni var ju inte direkt ensamma ;)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
Hur svårt kan det vara att sätta en stam på plats som har nästan hela världen mot sig samt en inaktiv ledning? (syftar nu självklart på wcwMA)

Du tar åt dig för mycket ära för att wcw försvann, ni var ju inte direkt ensamma ;)

Men det var en erfaren stam och det är lustigt att det alltid blir inaktiva ledningar och att "det händer mycket IRL" osv. så fort det börjar gå emot lite. (Cred till GOW som faktiskt stannade kvar!)

Och självklart skall "cribba´s - boys" ha beröm för att ha varit delaktig i bort adlandet av en av v3 stora och respekterade stammar. Likaså även DVH och LCN. Även MASH som var delaktiga.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Hur svårt kan det vara att sätta en stam på plats som har nästan hela världen mot sig samt en inaktiv ledning? (syftar nu självklart på wcwMA)

Du tar åt dig för mycket ära för att wcw försvann, ni var ju inte direkt ensamma ;)

Det var när -ST2- hoppade in på Stribes och MASH sida som kriget avgjordes praktiskt taget, då fick wcw jobbigt att börja hålla byar, men det vet du väll inget om, du var ju inaktiv och jag fick sitta KÖ på ditt konto :rolleyes:
 
Topp