V7 vältidigt?

DeletedUser

Guest
Hej!
Vet inte om ni håller med, men jag tycker att V7 kommer att startas väldigt tidigt, då jag dock tycker att v6 startades något tidigt med. Och nu redan v7.
Men dock så ser jag fram emot att testa hur det är där, och det dära med kyrkan nya grafiken osv:)
 

DeletedUser

Guest
Nja jag Bryr mig inte när dom Kommer :) Vill bara Spela :) Yey
 

DeletedUser

Guest
Precis Cobra håll dig till ämnet!:cool:

Som han sa så demonstrerar vi bara för att den kommer för tätt inpå v6. Och v6 6 som nästan var för tätt inpå v5. Men det spelar ingen roll då v5 var en ganska misslyckad värld.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag vill inte påstå att vi tjatar, utan vi vill bara yttra oss!
Då vi tycker att det har kommit något tidigt.

Så håll dig till ämnet.

jasså , håll dig till ämnet. tyckte precis att jag gjorde det. så du tjatar inte?. har fan sett dig skriva överallt att det kommer förtidigt.

.Se vill väl ungefär komma med den nya "kyrkan" ungefär sammtidigt som .net
kan jag tänka mig.
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
jasså , håll dig till ämnet. tyckte precis att jag gjorde det. så du tjatar inte?. har fan sett dig skriva överallt att det kommer förtidigt.

.Se vill väl ungefär komma med den nya "kyrkan" ungefär sammtidigt som .net
kan jag tänka mig.

jo men .net har ju bara "lite" fler spelare en .se. tycker det är för tidigt.
 

DeletedUser

Guest
Nu kommer den att komma så om ni tycker den kommer för tidigt, var inte med då..
 

DeletedUser

Guest
Nu kommer den att komma så om ni tycker den kommer för tidigt, var inte med då..

Asså,detta är ingen demostration ang om att vi vill att de ska skjuta upp att starta v7.
Vi/Jag tycker bara att det är något tidigt att starta ny värld.

Så sluta smutsa ner nu, och håll er till ämnet.
 

DeletedUser

Guest
Men det är sant. Hade inte version 5.0 kommit samtidigt på .se och .net så hade nog många svenska spelare gått till .net istället.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Låt de göra som de vill. Visst, det kan vara lite tidigt men de vill väl testa kyrkan och version 5.0.
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
V7 kommer starta nu och det kommer inte ändras.

Denna värld med version 5.0 är ju det absolut senaste så jag anser att det är en självklarhet att även vi ska få ta del utan godsakerna.

Snarare att man skulle kunna fundera på om v6 var onödig bara för att nino lovat en v2 look-alike.
 

DeletedUser

Guest
Nu kommer den att komma så om ni tycker den kommer för tidigt, var inte med då..


Det är inte de att vi inte vill ha nya världar .

Men denn världen gör att v6 kommer bli mkt färre spelare på vlket är ett stort - för dom som har kämpat där ! :mad:
 
Topp