v4 minnen

DeletedUser

Guest
Jo jag tänkte vad är era första minnen från v4?


jag kan börja.

Mitt första är att jag växte i en liten stam som jag sedan lämnade för att adla upp :D redan i början var man lite ond hehehe...:D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Mitt roligaste minne och vill nästan ;) tacka spelaren som räddade mig.

Fegenbo skapade axe jag var med, tillslut var ja så hårt ansatt så att ja ej hade trupper kvar. Tillslut gav ja upp i en vecka, fegenbo tog på sig kontot - överlevde. Tillslut va hotet borta - ja kände suget igen. (idioterna katade - roligt sug man får o spela då liksom :D - hade ju v3)

Sen de roliga delen. Jag dödade fegenbo, röstade för förslaget :D

Tack fegenbo! :)
 

DeletedUser

Guest
Första o bästa minnet är hur jag skapade Lilja för så länge sedan, har ju gått rätt bra hittils ;)
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
adlade någon snubbe som var ledare, fick sedan 2039402394 spjutmänanfall på mig, sen adlade jahra mig
 

DeletedUser

Guest
Mitt första minne i denna värld var när den startade och jag var med i JAWS eller vad dom hette, kommer inte riktigt ihåg.

Utan någon som helst anledning blev jag kickad och sen adlad, då bodde jag precis utanför bollen.

Jag blev riktigt förbannad :p
 

DeletedUser

Guest
Första minnet var att man gick med i Ninjas. Lärde känna ett par härliga, roliga och duktiga killar som man fortfarande tycker väldigt mycket om, bl.a. Ebolas och Remington-67.
 

DeletedUser

Guest
Första minnet var att man gick med i Ninjas. Lärde känna ett par härliga, roliga och duktiga killar som man fortfarande tycker väldigt mycket om, bl.a. Ebolas och Remington-67.

Ser inte mitt namn i ditt inlägg.

Men jo, jag håller med. De flesta av mina minnen är från Ninjas tiden, speciellt kriget mot A.X.E. Henrik338 kanske har något att säga om den tiden också.
 

DeletedUser

Guest
Ser inte mitt namn i ditt inlägg.

Men jo, jag håller med. De flesta av mina minnen är från Ninjas tiden, speciellt kriget mot A.X.E. Henrik338 kanske har något att säga om den tiden också.

Du vet att du är med där, en av de få Ninja spelarna som är kvar. Men de jag fick närmast kontakt med var Remmen och Ebolas då vi stannade kvar lite längre i Ninjas än ni andra :p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
aha, axe vs ninjas. Alla trodde ninjas skulle vinna - blev ej så :D tvingade er på flykt till war ^.^

Eller va de nå annat? du tänkte på ;)
 

DeletedUser

Guest
Ojojoj vad självsäker du är Henrik338.

Nej, det är väl ingen idé att dra ut detta offtopic, då du ändå tror på det du vill i slutändan.
Ingen idé att diskutera någonting med någon som du.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ojojoj vad självsäker du är Henrik338.

Nej, det är väl ingen idé att dra ut detta offtopic, då du ändå tror på det du vill i slutändan.
Ingen idé att diskutera någonting med någon som du.

Vadå offtopic? de är va ja kommer ihåg, dvs ett minne :D

/Så sant så, du har äntligen lärt dig - gd girl, want a cookie?
 

DeletedUser

Guest
okej.. on-topic igen, det skulle vara bland era första minnen som skulle skrivas här. ^^
Mvh // Kimberley
 

DeletedUser

Guest
Minns tyvär inte så mycket av min TW tid tack vare alokholen men minns tydligt hur glad jag blev för länge sedan när min första Off by blev full , samma dag dök det upp en barbar by bredvid den på 9000 p , ödet måste det vara tänkte då jag och skickade fort alla mina soldater till denna barbar by för att farman ohygliga mängder resurser, till min stora överaskning återvände ingen , letade i mitt minnes bibliotek och erinerade mig sedan att jag på fyllan läst att dessa barbarer kan ha en del trupp kvar och denna hade visst det.

totalt ointressant men endå ett minne , då man inte har många får man välja bland dom få man har.

Mvh JJ
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
mitt första mine var att jag börja på k 24 kom i top 10 i kontineten ganska snabt even i fall 1 hade 2k poäng när jag börja starta en stam som hete "we will own them" :p kom på rank 1 i k med väldigt låga poäng.
 

DeletedUser

Guest
@rd@ pekade med hela handen mot en finfin liten stam som hette .TS. (Team Slackers).
Där fanns spelare som gugroj, dormin och vonyx. Bl.a.
Vi lirade på utan mål förutom att slakta och reta folk en smula.

Sedan en dag när jag började växa från mina medspelare i poäng (.TS. var som sagt lite av ett sidoprojekt för de flesta) stötte jag ihop med kisstank från Lilja. Var väl en krock eller nåt.
Av någon förunderlig anledning tyckte jag kisset var en trevlig typ i min ålder och som spelare riktigt rolig, aggressiv.
Så efter att vi samarbetat lite i samma region bad jag honom lägga ett gott ord för mig i Liljas stamforum samtidigt som jag skrev en ansökan till Nalle.

På den vägen är det.
När jag kom till Lilja började v4 på allvar för mig. Nu kör jag enda in i kaklet.


Minnet, för att vara on topic, var alltså när v4, för mig, gick från lek till en smula mindre lek.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp